سریال های محبوب پزشکی را می شناسید؟ : سال هاست که مجموعه های تلویزیونی با محوریت ...


سال هاست که مجموعه های تلویزیونی با محوریت فضای پزشکی، طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده اند. از مجموعه هایی همچون آناتومی گری گرفته تا هاوس و اورژانس همگی دارای المان هایی مختص این ژانر هستند. هفته نامه همشهری جوان: سال هاست که مجموعه های تلویزیونی با محوریت فضای پزشکی، طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده اند. از مجموعه هایی همچون آناتومی گری گرفته تا هاوس و اورژانس همگی دارای المان هایی مختص این ژانر هستند.

در ادامه سعی کرده ایم به معرفی تعدادی از بهترین مجموعه های تلویزیونی با محوریت پزشک ها بپردازیم که سال هاست مخاطب های فراوانی را جذب کرده اند.

اورژانس

محبوب ترین سریال ها , شوهر سیاست مدار، سریال محبوب این روزها , سریال های پزشکی

* سال های پخش: 1994 تا 2009

* شبکه: ان بی سی

* ستاره ها: جورج کلونی - نوهاوایل، آنتونی ادواردز

با حضوری 15 سلاه در تلویزیون، اورژانس به عنوان یکی از مطرح ترین مجموعه های آمریکایی شناخته می شود؛ سریالی که از حضور ستاره هایی همچون جورج کلونی بهره برده و مجموعه ای از داستان های قابل توجه را برای اولین بار در تلویزیون به نمایش درآورد.



آناتومی گری

سریال های محبوب , محبوب ترین سریال های روز جهان , محبوب ترین سریال های کمدی جهان

* سال های پخش: 2005 تاکنون

* شبکه: ای بی سی

* ستاره ها: آلن پومینو، جاستین چمبرز، جیمز پیکتز

آناتومی گری از آن دست مجموعه هایی است که بیشتر تمرکز خود را روی مخاطب عام گذاشته و البته توجه خاصی به پیشبرد یک داستان ثابت ندارد. این مجموعه که تاکنون 12 فصل از آن ساخته شده، داستان تعدادی از جراحان یک بیمارستان را روایت می کند که هر کدام در زندگی شخصی خود مشکلات مختلفی دارند.



اسکرابز

محبوب ترین سریال های آمریکایی , سریال های محبوب خارجی , لیست سریال های محبوب خارجی

* سال های پخش: 2001 تا 2010

* شبکه: ان بی سی

* ستاره ها: زک برف، سارا چالک، دونالد فیسون

برخلاف بیشتر مجموعه هایی که در سال های ابتدایی قرن 21 با موضوع پزشک ها ساخته شدند، اسکرابز سعی کرد مجموعه ای کمدی را با این موضوع در اختیار مخاطب قرار دهد. حضور بازیگرهای با استعداد که هر کدام در ادامه تبدیل به ستاره های سینمایی شدند و البته داستانی قابل توجه اسکرابز را تبدیل به یکی از بهترین مجموعه های کمدی تاریخ کرده.



دکتر هاوس


سریال خارجی پزشکی , دانلود سریال , سریال آسپرین

* سال های پخش: 2004 تا 2012

* شبکه: فاکس

* ستاره ها: هیو لاری

دکتر هاوس یکی دیگر از مجموعه هایی است که سعی کرده خصوصیات جدیدی را به این ژانر وارد کند. از جمله این موارد می توان به حضور یک شخصیت کلیدی و البته متفاوت با دیگر پزشک ها اشاره کرد. دکتر هاوس به عنوان پزشکی قدرتمند ظاهر می شود که می تواند در چند دقیقه مشکلات عادی را برطرف کرده و در نهایت تبدیل به شخصیتی شود که بیماری های سخت را تشخیص می دهد و درمان می کند.


ویدیو : سریال های محبوب پزشکی را می شناسید؟