سریال طهران نو +تصاویر سریال طهران نو :   سریال طهران نو +تصاویر سریال طهران ...



 

تصاویر جنیفر لوپز در صحنه فیلمبرداری سریال shades of blue , تصاویر پشت صحنه سریال پریا , تصاویر سریال آسمان من

سریال طهران نو +تصاویر سریال طهران نو

 

تصویر برداری سریال طهران نو خرداد ماه به پایان می رسد

 

تهیه كننده سریال طهران نو با بیان اینكه بیش از 80 درصد تصویر برداری سریال طهران نو به پایان رسیده است ، گفت: اكنون گروه تصویر برداری این سریال در منزل طاهر در حوالی بازارچه شاپور مستقر هستند

 

به گزارش روابط عمومی شبكه تهران ، علی تقی پور تهیه كننده سریال طهران نو با بیان این مطلب افزود

 

با توجه به پیشرفت تصویر برداری سریال طهران نو ، پیش بینی ما این است كه در خرداد ماه كار تصویر برداری این سریال (سریال طهران نو) تمام می  شود . این در حالی است كه همزمان كار مونتاژ این سریال نیز انجام می شود.

 

این تهیه‌كننده درباره‌ی ویژگی سریال «طهران نو» گفت:  معتقدم این سریال به دلیل اینکه ژانر کمدی درام دارد و به متن خودنیز وفادار است ،هنگام پخش مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد. از سوی دیگر سریال طهران نو بسیار پر بازیگر و پر لوکیشن است و همین مسئله  باعث تنوع در کار می شود. همچنین بازیگران جوان مجموعه در نقش هایی ظاهر شده اند که بیننده کمتر در آن نقش ها آنها را دیده اند.

 

تقی پور همچنین همکاری با شبکه 5 را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: خیلی مهم است که شما در شبکه ای کار کنید که با مدیران آن در تعامل باشید. ساخت یک سریال بسیار وقت گیر و از نظر تولیدی پر فراز و نشیب است و همین باعث می شود که به این تعامل نیاز داشته باشید.

 

مجموعه تلویزیونی طهران نو كه به کارگردانی فرید سجادی حسینی ، تهیه کنندگی علی تقی پور ونویسندگی امید سهرابی در 30 قسمت45 دقیقه ای در حال تهیه وتولید است، داستان زندگی كیا مقدم است كه پس از 12 سال به ایران بازمی‌گردد، اما در همان بدو ورود یک اتفاق زندگی او و بسیاری دیگر را تحت الشعاع قرار می دهد.

 

سریال طهران نو که یک کمدی درام است سعی دارد با نزدیک شدن به زندگی آدم ها، تلخ ها و شیرین های زندگی را به نمایش بگذارد.

 

 

بازیگران یریال طهران نو

در سریال طهران نو بازیگرانی چون مهران احمدی، علی سرابی، هومن سیدی،بهروز شعیبی، شقایق دهقانف ندا مقصودی، سمیرا ذكایی، لیندا كیانی، گلاره عباسی، بهناز جعفری، آتنه فقیه نصیری، پوراندخت مهیمن، سوگل طهماسبی، بیژن افشار، الهام كردا حضور دارند.

 

منبع: خبرآنلاین

ch5.iribtv.ir

 

جدیدترین تصاویر از سریال مهران غفوریان  , تصاویر شخصیت فرزین در سریال هشت و نیم دقیقه , آخرین وضعیت سریال علی البدل تصاویر

سریال طهران نو +تصاویر سریال طهران نو


 

سریال نفس شیرین ویژه محرم تصاویر , تصاویر سریال همسایه ها به کارگردانی مهران غفوریان , اولین تصاویر منتشر شده از سریال پریا

سریال طهران نو +تصاویر سریال طهران نو


 

تصاویر سارا باهنر در سریال زمانه , تصاویر جدید سریال کیمیا , بازیگر زن سریال پشت بام تهران به شبکه gem پیوست تصاویر

سریال طهران نو +تصاویر سریال طهران نو


 

“سارا باهنر” بازیگر سریال زمانه به شبکه gem پیوست تصاویر , تصاویر سریال سلام بمبی , تصاویر مریم پهلوان در سریال برادر

سریال طهران نو +تصاویر سریال طهران نو

 



ویدیو : سریال طهران نو +تصاویر سریال طهران نو