سریال شهید چمران به زودی کلید می خورد : اخبار فرهنگی و هنری - سریال شهید چمران ...



شهادت شهید چمران , جملات شهید چمران , سالروز شهادت شهید چمران

اخبار فرهنگی و هنری - سریال شهید چمران به زودی کلید می خورد

ابتدای سال 94 تصویربرداری مجموعه آغاز خواهد شد.

 گروه تولید سریال الف ویژه «شهید چمران» از استودیوهای فیلمسازی شهر ورشو به منظور بازسازی لوکیشن‌های آمریکا و مصر بازدید کردند.
مسعود ردایی تهیه کننده سریال «شهید چمران» گفت: در سفری 4 روزه به کشور لهستان به همران کارگردان این مجموعه جلیل سامان و گروه تولیدی از امکانات بسیار پیشرفته استودیویی در این کشور بازدید کردیم و پیرو مذاکرات انجام شده با مسئولین مربوطه در این کشور به احتمال زیاد 14 لوکیشن کشور آمریکا و همچنین مصر در ورشو تصویربرداری خواهد شد.


وی افزود: با توجه به تجهیزات مدرن و به روز موجود در این استودیو‌ها امکان شبیه سازی این لوکیشن‌ها به طور کامل وجود دارد چنانکه پس از بازبینی نمونه‌های انجام شده در این فضا‌ها به این نتیجه رسیدیم که این شبیه سازی به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.
این تهیه کنده تصریح کرد: پیش تولید رسمی کار از ابتدای شهریورماه آغاز شده و ما مشغول انتخاب عوامل پشت دوربین و بازیگران هستیم و تا کنون پیمان جعفری به عنوان مدیر تولید، علی صابری دستیار اول کارگردان و برنامه ریز و سیدحسین موسوی و سیدبیدختی به عنوان مجریان طرح در این پروژه قطعی شده است.
ردایی اذعان داشت: بحمدالله حمایت‌های رسانه ملی از این پروژه بزرگ تا به اینجا مطلوب بوده است و با توجه به گستردگی کار، پیش تولید تا پایان سال به طول می‌انجامد و ابتدای سال 94 تصویربرداری مجموعه آغاز خواهد شد.
اخبار فرهنگی و هنری - جام جم سیما


ویدیو : سریال شهید چمران به زودی کلید می خورد