سریال دونگ یی +تصاویر سریال دونگ یی : سریال دونگ یی   سریال دونگ یی مجموعه ...



تصاویر جنیفر لوپز در صحنه فیلمبرداری سریال shades of blue , تصاویر پشت صحنه سریال پریا , تصاویر سریال آسمان من

سریال دونگ یی

 

سریال دونگ یی


مجموعه دونگ ‌یی در 60 قسمت 60 دقیقه‌ای محصول كمپانی ام بی سی كره در سال 2010 است. سریال دونگ یی را سنگ هاب كیم و بیانگ هول لی كارگردانی كرده‌اند و كول هو چوی، هو ژوهان و جین هی جی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

سریال دونگ یی درباره دختری به نام دونگ یی است كه پدر و برادر خود را در كودكی از دست می‌دهد و به عنوان خدمتكار، ناخواسته وارد دربار سلطنتی كره می‌شود؛ او رفته رفته مدارج ترقی را طی می‌كند و در نهایت، همت، تلاش و پشتكار اوست كه همسری پادشاه و مادر بیستمین امپراتور چوسان كره را برایش به ارمغان می‌آورد. سریال دونگ یی از 14 اردیبهشت ساعت 15/20 روزهای پنجشنبه از شبكه 3 سیما پخش خواهد شد.

 

سریال دونگ یی


خلاصه داستان سریال دونگ یی:

داستان سریال دونگ یی به زمان سلطنت شاه سوک جونگ از پادشاهان سلسله ی جوسیون می پردازد.شخصیت اصلی مجموعه دختر جوانی است به نام دونگ یی که موفق می شود اعتماد ملکه را به دست آورده و پس از آن به واسطه ی دعاهایش برای سلامتی ملکه در خلال مناقشات دربار که جانگ هی بین به راه انداخته بود مورد توجه شاه قرار می گیرد.دونگ یی در مقام سوک بین صیغه ی شاه شده و پسری از او متولد می شود به عنوان یون گیو که بعدها بیست و یکمین شاه جوسیون می گردد.

 

تصاویر سریال دونگ یی

 

جدیدترین تصاویر از سریال مهران غفوریان  , تصاویر شخصیت فرزین در سریال هشت و نیم دقیقه , آخرین وضعیت سریال علی البدل تصاویر

سریال دونگ یی

 

 

سریال نفس شیرین ویژه محرم تصاویر , تصاویر سریال همسایه ها به کارگردانی مهران غفوریان , اولین تصاویر منتشر شده از سریال پریا

سریال دونگ یی


 

تصاویر سارا باهنر در سریال زمانه , تصاویر جدید سریال کیمیا , بازیگر زن سریال پشت بام تهران به شبکه gem پیوست تصاویر

سریال دونگ یی

 

 

“سارا باهنر” بازیگر سریال زمانه به شبکه gem پیوست تصاویر , تصاویر سریال سلام بمبی , تصاویر مریم پهلوان در سریال برادر

 

سریال دونگ یی

 

منبع:korenfilmhot.blogfa


ویدیو : سریال دونگ یی +تصاویر سریال دونگ یی