سریال دختری به نام آهو :     تصاویر سریال دختری به نام آهو   سریال دختری به ...



 

دانلود سریال دختری به نام آهو , دانلود سریال , سریال آسپرین

 

تصاویر سریال دختری به نام آهو

 

سریال دختری به نام آهو

 

قدرت الله صلح میرزایی كارگردان سریال نوروزی "دختری به نام آهو" گفت : این سریال یك طنز اجتماعی هدفمند و ارزشی است كه می كوشد در كنار روایت داستانش پیام های اخلاقی و دینی هم به مخاطب بدهد.

 

 

کارگردان سریال دختری به نام آهو با اشاره به اینکه در حال حاضر طنز به شدت مورد نیاز مخاطبان است ، یاد آور شد: این سریال نوروزی با مضمون طنز اجتماعی است که پیام انسانی و ارزشی خاصی را به مخاطب انتقال می دهد.

 

کارگردان سریال نوروزی " دختری به نام آهو" تاکید کرد: علاوه بر پیام اخلاقی و انسانی که در  سریال دختری به نام آهو لحاظ شده است ، سعی کرده ایم در این مجموعه (دختری به نام آهو) لحظاتی شاد و مفرح را در روزهای عید به شهروندان هدیه دهیم .

 

 

دانلود سریال کره ای , سریال هشت و نیم دقیقه , سریال ماه و پلنگ

 

سریال دختری به نام آهو

 

داستان سریال دختری به نام آهو

 

داستان سریال «دختری به نام آهو» درباره مردی به نام آقا مرتضی حشمت است كه چهار پسرش ازدواج كرده اند و تمام آنها صاحب پسر شده اند.

 

آقا مرتضی كه خیلی دوست دارد نوه دختری داشته باشد به تكاپو می افتد تا مقدمات ازدواج پسر پنجمش را كه به تازگی از سربازی آمده است، مهیا كند. اما آماده كردن چنین مقدماتی آنقدرها هم كه او فكر می كند كار ساده ای نیست.

 

علاقه او به داشتن نوه دختری باعث بروز ماجراهای بسیاری در خانواده چهار پسرش می شود. با وجود اتفاقاتی كه می افتد آقا مرتضی همچنان در تلاش است كه پسر آخرش را با هر تمهیدی پای سفره عقد بنشاند. چیزی كه دیگران به آن واكنش نشان می دهند.

 

 

بازیگران سریال دختری به نام آهو

 

بهزاد فراهانی بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون در این سریال در نقش آقامرتضی حشمت ظاهر شده و سیروس گرجستانی هم ایفاگر نقش دوست او یعنی كمالی خواهد بود.

 

مریم امیرجلالی هم در نقش همسر آقامرتضی دیده خواهد شد. همچنین میرطاهر مظلومی، مجید یاسر، شهرام عبدلی و مهدی امینی خواه در نقش چهار پسر آقا مرتضی نقش آفرینی می كنند و پندار اكبری هم در نقش پسر آخر آقامرتضی هنرنمایی كرده است.

 

 

 

سریال شهرزاد , دانلود سریال the walking dead , دانلود سریال خارجی

 

تصاویر سریال دختری به نام آهو

 

شهره لرستانی، فلور نظری، آزاده ریاضی، مریم سلطانی، یلدا قشقایی و آزیتا تركاشوند بازیگران دیگری هستند كه در این اثر در نقش های مختلف ظاهر خواهند شد.

 

سریال دختری به نام آهو به تهیه كنندگی علیرضا داوری و محمدحسین قره تپه در 13 قسمت 40 دقیقه ای آماده می شود.

 

 

فیلمنامه سریال (دختری به نام آهو)  را هادی كریمی نوشته است.

 

در ساخت سریال  دختری به نام آهو فرهاد محمودی (مدیر تصویربرداری) ،حمیدرضا اسلامی (مدیر صدابرداری) ، حامد صلح میرزایی (دستیار اول كارگردان) ، آذر كتابی (طراح صحنه) ، حسین یزدی (طراح گریم) ، فرشته آلوسی (طراح لباس و مهدی توسلی (عكاس) همكاری می كنند

 

 

 

 

سریال , دانلود فیلم و سریال , سریال پریا

 

تصاویر سریال دختری به نام آهو

 

 

 

سریال westworld , سریال باران , سریال کره ای

 

تصاویر سریال دختری به نام آهو

 

 


سریال همسایه ها , سریال عاشقانه , سریال برادر

 

تصاویر سریال دختری به نام آهو

 

 

 

سریال خارجی , دانلود سریال پریا , طرفداران سریال مردگان متحرک

 

تصاویر سریال دختری به نام آهو

 

منبع:جام جم




ویدیو : سریال دختری به نام آهو