سرکوب شدید جنبش تسخیر در بریتانیا+عکس : ادامه حضور تسخیرکنندگان لندن در مقابل ...


ادامه حضور تسخیرکنندگان لندن در مقابل کلیسای "سنت پل" پلیس انگلیس را برآن داشت تا با توسل به زور اقدام به جمع آوری چادرهای معترضین و پراکنده کردن آنها کند. مهر: ادامه حضور تسخیرکنندگان لندن در مقابل کلیسای "سنت پل" پلیس انگلیس را برآن داشت تا با توسل به زور اقدام به جمع آوری چادرهای معترضین و پراکنده کردن آنها کند.

جنبش تسخیرلندن، از اکتبر سال گذشته آغاز شده و با توجه به بحران اقتصادی موجود در اروپا اعتراضات این جنبش نیز ادامه دارد بطوری که تلاش برای تسخیر ساختمان های مهم شهر لندن در سابقه این جنبش ثبت شده است.

بریتانیا , جنبش شهر زیبا , تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان

پلیس انگلیس برای پراکنده کردن معترضین به سیاست های جاری این کشور از مقابل کلیسیای سنت پل متوسل به زور شد و در این راه از سایر نیروهای امنیتی نیز استفاده شد.

به گفته معترضین، شب گذشته و لحظاتی قبل از نیمه شب "ون"های پلیس در حالی که پر از نیرو بودند وارد محوطه کلیسا شدند. بر اساس اعلام مقامات محلی، تخلیه محوطه مقابل کلیسای سنت پل، با حمایت پلیس و توسط ناظران امنیتی انجام شده است. این افراد مجوز توسل به خشونت برای پراکندن معترضین را نیز داشتند.

بریتانیا هاست , درمان یبوست شدید , پرچم بریتانیا

این ناظران که از سوی پلیس حمایت می شدند با حمله به چادرها اقدام به جمع کردن آنها کردند که این اقدام با واکنش معترضین مواجه شد و در پی آن پلیس اقدام به بازداشت تسخیرکنندگان لندن کرد.

برخی از مقامات محلی اعلام کرده اند که حضور معترضین در مقابل این کلیسا، موجب کساد شدن کار فروشگاه های این محله شده و علاوه بر آن معترضین اقدام به ریختن زباله در معابر و خیابان ها می کنند که این امر مشکلاتی را برای عبور و مرور در این محله بوجود آورده است.

تسخیر جن , خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا , ریزش شدید مو

با وجود اقدامات خشونت بار پلیس علیه معترضان به نظام سرمایه داری و سرمای شدید اروپا، بریتانیایی ها که با تلاش نیروهای امنیتی برای جلوگیری از نزدیک شدن به ساختمان بورس مواجه هستند، چادرهایی را خارج از کلیسای "سنت پل" در برف و سرما برپا کرده بودند.

معترضان با برپایی این چادرها اعتراض خود را به افزایش میزان بیکاری، کاهش دستمزدها، سوء مدیریت، سیاست های جنگ طلبانه دولت، شکاف طبقانی موجود، عملکرد ضعیف اقتصادی دولت ائتلافی و نظام سرمایه داری کشورهای غربی نشان می دهند و شعارهایی را علیه عملکرد دولتمردان خود سر می دهند.

دندان درد شدید , دعای وابستگی شدید , تسخیر

جمع آوری چادرهای معترضین در حالی انجام شد که در تاریخ 25 بهمن ماه دادگاهی در لندن اعلام کرد که معترضین حاضردر مقابل کلیسای سنت پل می توانند همچنان به مدت 9 روز دیگر در مقابل این کلیسا حضور داشته باشند.

جنبش تسخیر لندن، از اکتبر سال گذشته و پس از به راه افتادن جنبش تسخیر وال استریت در آمریکا، شکل گرفت و از آن زمان تا کنون معترضین با برپائی چادر در مقابل کلیسای 300 ساله سنت پل به اعتراضات خود ادامه داده اند.

درمان استرس و اضطراب شدید , یبوست شدید , تصادف شدید

افسردگی شدید , درمان وسواس فکری شدید , ملکه بریتانیا

درمان اضطراب شدید , درمان دندان درد شدید , جنبش تی پارتی


ویدیو : سرکوب شدید جنبش تسخیر در بریتانیا+عکس