سرویس جدید گوگل با 5 گیگ فضای رایگان : سرویس گوگل‌درایو ۵ گیگابایت فضای رایگان ...


سرویس گوگل‌درایو ۵ گیگابایت فضای رایگان را در اختیار کاربران قرار خواهد داد فارنت: خبر عرضه سرویس فضای مجازی گوگل درایو توسط شرکت گوگل ماههاست که شنیده می‌شود اما در جدیدترین اسناد بدست آمده گویا این غول اینترنتی قصد رونمایی از این سرویس را در هفته آینده و در ابتدای اردیبهشت‌ماه دارد.

سرویس های جدید گوگل , الگوریتم جدید گوگل , ثبت مکان در گوگل مپ رایگان

وب‌سایت دنکست‌وب تصویری را از صفحه اول این سرویس بدست آورده است که بنابر اطلاعات منتشره در این تصویر، سرویس گوگل‌درایو در ابتدا ۵ گیگابایت فضای رایگان را در اختیار کاربران قرار خواهد داد که با پیشنهادات سرویس‌هایی همچون Box.net و SugarSync همخوانی داشته اما فضای دو گیگابایتی سرویس دراپ‌باکس را که در ایران نیز محبوبیت دارد زیر سوال می‌برد.

اگر چه زمان رونمایی از این سرویس همواره حدس و گمان‌های فراوانی را برانگیخته است اما بنابر اطلاعات موجود در این تصویر این سرویس در هر دو سیستم عامل مک و ویندوز سازگاری داشته و کاربران قادر به استفاده از آن در تلفن همراه و تبلت خود به عنوان یک درایو مجازی هستند.

دیگر قابلیت مورد انتظار از این سرویس امکان ویرایش اسناد و اطلاعات در هر جا و مکان و توسط برنامه عرضه شده توسط گوگل است و متاسفانه باز هم تنها موردی که نمی‌توان هنوز قطعا مورد تایید قرار داد زمان عرضه این سرویس است که احتمالا در آدرس Drive.Google.com ارائه خواهد شد.


ویدیو : سرویس جدید گوگل با 5 گیگ فضای رایگان