سرویس بهداشتی كارائیبی : زمانی كه كودك وارد حمام می‌شود، باید سرگرم‌كننده‌ترین ...


زمانی كه كودك وارد حمام می‌شود، باید سرگرم‌كننده‌ترین و زیباترین زمان خود را در روز داشته باشد. برای این كار با استفاده از رنگ‌های شاد و متنوع، طرح‌‌هایی با مزه و دوست‌داشتنی را برای كودك در دكوراسیون دیوار سرویس بهداشتی ایجاد کنید.


 پادشا: زمانی كه كودك وارد حمام می‌شود، باید سرگرم‌كننده‌ترین و زیباترین زمان خود را در روز داشته باشد، اما حقیقت این است كه بیشتر اوقات، كودكان از رفتن به حمام امتناع می‌كنند. برای حل این مشكل باید فضای حمام خانه خود را به محیطی شاد و دوست‌داشتنی برای كودك تبدیل كنید. برای این كار می‌توانید با استفاده از رنگ‌های شاد و متنوع، طرح‌‌هایی با مزه و دوست‌داشتنی را برای كودك در دكوراسیون دیوار سرویس بهداشتی ایجاد کنید. دکوراسیون سرویس بهداشتی كه در این مطلب به شما آموزش می‌دهیم، طرحی ساحلی- استوایی دارد.

سرویس بهداشتی , ست سرویس بهداشتی , اکسسوری سرویس بهداشتی

زمینه آبی و زرد این دیوار كه با نواری قرمز رنگ از هم جدا شده است، همنشیمنی دریا و ساحل را تداعی می‌كند. آویزهای چوبی كه با فاصله كم و با رنگ قرمز روی نوار حاشیه دیوار نصب شده است، هم جنبه دكوراتیو و هم جنبه كاربردی دارد. برای نقش‌ونگارهایی كه روی دیوار استفاده می‌شود، در این دکوراسیون، از مهر‌های اسفنجی با رنگ‌های متنوع كه به شکل نخل، ماهی و آناناس برش داده شده‌اند، استفاده شده است. این مهرهای اسفنجی را می‌توانید هم به‌صورت آماده خریداری كنید و هم خود به آسانی و با كشیدن طرح روی اسفنج و برش آن به وسیله كاتر آماده كنید. همچنین، می‌توانید از هر رنگ شاد دیگر كه دوست دارید، برای این طرح‌ها استفاده كنید.

وسایل مورد نیاز:

•    رنگ لاتكس سبز، صورتی و زرد
•    بشقاب
•    كاغذ باطله
•    مهر اسفنجی با طرح‌های استوایی



مراحل انجام كار:

تزیین سرویس بهداشتی عروس , خرید اینترنتی ست سرویس بهداشتی , دکوراسیون سرویس بهداشتی

1.    رنگ‌های سبز و صورتی و زرد را در بشقاب‌های جداگانه بریزید. مهر اسفنجی طرح درخت نخل را به رنگ سبز آغشته كنید. ابتدا، مهر را روی كاغذ باطله بفشارید تا در صورت جذب اضافه رنگ توسط اسفنج، رنگ اضافه از روی اسفنج برداشته شود. سپس، مهر را روی دیوار و درست بالای نوار حاشیه قرمز رنگ با زاویه 45 درجه بزنید.

تزیین سرویس بهداشتی ایرانی , حداقل ابعاد سرویس بهداشتی , خوشبو کننده سرویس بهداشتی

2.    مهر اسفنجی ماهی را با رنگ صورتی آغشته كنید و آن را بر كاغذ باطله‌ای بفشارید و رنگ اضافه آن را بگیرید و سپس، روی دیوار درست كنار شكل نخل با همان زاویه اما در جهت مخالف بفشارید.

تزیین سرویس بهداشتی عروس ایرانی , ابعاد سرویس بهداشتی , دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

3.    مهر اسفنجی آناناس را به رنگ زرد آغشته كرده، روی كاغذ باطله بفشارید و آن را دور طرح مهر شده با زاویه 45 درجه بفشارید و بر دیوار مهر كنید.

سرویس بهداشتی اداری , کاشی سرویس بهداشتی تبریز , تزیین سرویس بهداشتی با وسایل دور ریختنی

4.    این كار را ادامه دهید و طرح‌های مختلف را به‌نوبت، روی دیوار و كنار هم، با زاویه‌ای مساوی، اما در جهت‌های مختلف بر دیوار مهر كنید تا قسمت فوقانی دیوار كه زمینه‌ای آبی دارد، پر شود. جلوه نهایی نباید نظمی محسوس داشته باشد و جای قرار گرفتن طرح‌ها باید به‌صورت اتفاقی باشد.



ویدیو : سرویس بهداشتی كارائیبی