سروان قلابی تهران روز سیزده بدر به دام افتاد+جزییات و عکس : مردی که از مسافران ...



مردی که از مسافران نوروزی در پایانه غرب تهران اقدام به اخاذی و کلاهبرداری می‌کرد، توسط ماموران کلانتری شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در پی بروز چندین فقره اخاذی و کلاهبرداری از مسافران نوروزی در پایانه غرب تهران پرونده ای در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه تیمی از ماموران تخصصی کلانتری پایانه غرب مسئولیت رسیدگی به پرونده را به عهده گرفتند و تحقیقات گسترده ی خود را آغاز کردند؛ تحقیقات پلیسی ادامه یافت تا اینکه ساعت  00:10 بامداد ، 13 فروردین ماه عوامل  گشت پیاده  این  یگان حین گشت زنی در سالن پایانه ‏غرب مشاهده نمودند مردی حدودا 40 ساله که قبلا نیز توسط این کلانتری دستگیر و دارای ‏سوابق می باشد  در حال صحبت با  یکی از مسافران اهل یکی از شهرستان های غرب کشور است.

جزییات قتل خانوادگی در تهران افشا شد , جزییات خودکشی کارمند شهرداری تهران در موتورخانه , جزییات بازداشت هدیه تهرانی در روز سیزده بدر عکس


لذا ماموران جهت بررسی ‏موضوع به وی نزدیک شدند که شخص مورد نظر به محض مشاهده مامورین سریعا از فرد  مسافر فاصله ‏می گیرد که توسط مامورین دستگیر و ‏در بررسی های انجام شده،  مرد مسافر اعلام نمود:  در ترمینال قصد تهیه  بلیط  و عزیمت ‏به شهرستان محل زندگیم بودم که شخص دستگیر شده در محوطه پایانه با  بنده  طرح ‏دوستی ریخته و خود را سروان نیروی انتظامی معرفی  کرد.

مسافر ادامه داد: بعد ‏از اینکه فهمید من نتوانسته ام بلیط تهیه نمایم به قصد فریب به من اعلام کرد "در یکی از ‏تعاونی های مسافر بری  آشنا دارم و می توانم برایت بلیط تهیه نمایم".

شاکی گفت: ‏متهم بعد از  حدود بیست دقیقه مراجعت و  اظهار داشته است کارتش بیشتر از ۲۰۰هزار ‏تومان پول نمی دهد و امروز پول برداشت کرده است و با این شگرد مرا فریب داده و من نیز به وی اعتماد کرده و کارت عابر بانکم را در اختیارش گذاشتم تا پول را کارت به کارت نماید که وقتی متوجه شد ‏کارتم فاقد موجودی می‌باشد، تقاضای پول دستی کرد و در این حین خوشبختانه ‏مامورین شاهد ماجرا بودم سررسیدند و وی را دستگیر کردند.

متهم پس از دستگیری به کلانتری منتقل و تحت بازجوئی های پلیسی قرار گرفت که در خلال بازجوئی های فنی مشخص شد متهم که "مهرداد" ۴۱ساله نام دارد از جاعلان مامورنمائی است که از مسافران پایانه غرب تهران تحت عنوان سروان ناجا اقدام به اخاذی و کلاهبرداری کرده که مشخص شد تاکنون بیش از 14مرتبه مرتکب این جرم شده است.

سرگرد علی طیبی رئیس کلانتری 209پایانه غرب تهران درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:  ماموران پرونده مقدماتی متهم  را تکمیل و جهت سیر مراحل قانونی بنا به دستور مقام قضایی در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اخبار  حوادث  -  باشگاه خبر  نگاران


ویدیو : سروان قلابی تهران روز سیزده بدر به دام افتاد+جزییات و عکس