سرنوشت پرونده قتل دختر و پسر لاهیجانی : رحمانی در ارتباط با آخرین جزئیات پرونده ...


رحمانی در ارتباط با آخرین جزئیات پرونده قتل فجیع در لاهیجان گفت: قرار بر این شده است که کارشناس اسلحه در معیت پزشکی قانونی وضعیت قرار گرفتن اسلحه و مسیر شلیک گلوله را مورد بررسی قرار دهند. خبرگزاری میزان: رحمانی در ارتباط با آخرین جزئیات پرونده قتل فجیع در لاهیجان گفت: قرار بر این شده است که کارشناس اسلحه در معیت پزشکی قانونی وضعیت قرار گرفتن اسلحه و مسیر شلیک گلوله را مورد بررسی قرار دهند.

«رضا رحمانی»، دادستان عمومی و انقلاب لاهیجان در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده قتل فجیع دختر و پسری در لاهیجان اظهار کرد: دادسرای لاهیجان نکات مبهمی در این پرونده مشاهده کرد و به همین منظور پرونده برای مطالعه و بررسی بیشتر همچنان مفتوح است.

وی ادامه داد: در جریان بررسی‌ها از بازپرس خواسته شد تا اظهارنظر کارشناس اسلحه را در ارتباط با وضعیت قرار گرفتن سلاح جویا شود.

دادستان عمومی و انقلاب لاهیجان در پایان خاطرنشان کرد: قرار بر این شد کارشناس اسلحه در معیت پزشکی قانونی وضعیت قرار گرفتن اسلحه  و مسیر شلیک گلوله را مورد بررسی قرار دهند و به جمع‌بندی نهایی در این موضوع برسند.

گفتنی است؛ طی چند ماه گذشته  پرونده‌ قتل پسر و دختری با فرض دگر کشی و خودکشی در دادسرای لاهیجان  تشکیل شد.

طبق تحقیقات انجام شده در رابطه با این قتل مشخص شد که دختر و پسر جوان در گذشته رابطه دوستی داشتند و خواستگاری از سوی قاتل نیز صورت گرفته بود که از سوی خانواده دختر با این ازدواج مخالفت شد.


ویدیو : سرنوشت پرونده قتل دختر و پسر لاهیجانی