سرنوشت قهرمان شمشیربازی در ابهام :  اخبار اجتماعی - سرنوشت قهرمان شمشیربازی ...



جنگ سرنوشت , قهرمان , شمشیربازی


 اخبار اجتماعی - سرنوشت قهرمان شمشیربازی در ابهام

هیچ چیز مشخص نیست اما برخی مسوولان به ما می‌گویند كه آنان از كشور خارج نشده و در داخلند.

اسماعیل غنیان، از اقوام حامد صداقتی درباره آخرین وضعیت رسیدگی به این ماجرا گفت: «هیچ چیز مشخص نیست اما برخی مسوولان به ما می‌گویند كه آنان از كشور خارج نشده و در داخلند.»

به نوشته اعتماد، غنیان با اشاره به آنچه از برخی مسوولان شنیده است، می‌گوید: «گفته‌اند كه قرار است به زودی تیمی تكاوری تمام منطقه را بگردند تا آنان را بیابند؛ همچنین كنترل مرزها تشدید شده و چندین مرتبه گشت هوایی نیز در محل انجام شده. با تمام مسوولان پیگیر این پرونده در تماسیم اما هیچ كدام از دو خانواده اطلاعی از این موضوع ندارند».

او درباره پیگیری‌های انجام شده در كمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نیز گفت: « آخرین ارتباط‌مان با اعضای این كمیسیون مربوط به دیداری می‌شود كه با آنان داشتیم اما پس از آن هیچ تماسی از سوی آنان با ما گرفته نشد. ما حتی نمی‌دانیم كه آیا این افراد ربوده شده یا ناپدید شده‌اند،

هیچ تماسی از سوی این دو جوان یا افرادی كه احتمال می‌رود آنان را ربوده باشند با ما برقرار نشده اما با توجه به شنیده‌های ما از مسوولان اگر بحث ربودن آنان صحت داشته باشد به احتمال زیاد اشرار داخلی دست به این كار زده‌اند.

چندی پیش نیز خبری در برخی رسانه‌ها از قول معاون وزیر كشور خواندم كه گفته بود به سرنخ‌ها و اطلاعاتی در این خصوص رسیده‌اند اما زمانی كه با برخی از آنان تماس گرفتیم به ما گفتند كه از بیان آن معذورند و باید صبر كنیم تا تحقیقات انجام شود.»
 اخبار اجتماعی - اعتماد


ویدیو : سرنوشت قهرمان شمشیربازی در ابهام