سرنخ دختر گمشده دست داماد خانواده بود : داماد خانواده كه متهم است با فراری ...



داماد خانواده كه متهم است با فراری دادن خواهرزنش او را در خانه‌ای اجاره‌ای پنهان كرده بود، بازداشت شد.

به گزارش جوان، دو هفته قبل زن میانسالی پلیس را از ناپدید شدن ناگهانی دختر 18 ساله‌اش باخبر كرد. شاكی گفت: دخترم امروز برای گرفتن كارنامه از مدرسه خانه را ترك كرد. وقتی آمدن او طولانی شد، نگرانش شدم، ابتدا با تلفن همراهش تماس گرفتم كه جواب نداد و بعد به مدرسه رفتم اما وقتی مدیر گفت كه شهین اصلاً به مدرسه نرفته احتمال دادم حادثه بدی برایش پیش آمده باشد، به خاطر همین تصمیم گرفتم شكایت كنم.

پس از طرح شكایت، پرونده به دستور بازپرس دادسرای امور جنایی در اختیار كارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. اولین تحقیقات نشان داد شهین با شماره دیگری با دوستان و بستگانش ارتباط تلفنی داشته است. بررسی شماره‌های تماس‌های شهین نشان داد وی از مدت‌ها قبل از طریق پیامك با شوهر خواهرش پرویز هم تماس داشته ‌است و روز حادثه هم بعد از تماس با پرویز ناپدید شده است.

 پرویز وقتی مورد تحقیق قرار گرفت از سرنوشت خواهرزنش اظهار بی‌اطلاعی كرد اما در تحقیقات فنی اقرار كرد كه دختر جوان را از خانه فراری داده است.

متهم گفت: شهین همیشه از رفتار مادرش ناراحت بود و ماجرا را پیامكی به من خبر می‌داد. روز حادثه وقتی فهمیدم او با مادرش مشاجره كرده او را فریب دادم و خواستم از خانه فرار كند. بعد هم كلید خانه‌ای اجاره‌ای را كه در مركز شهر داشتم در اختیارش گذاشتم تا به آنجا برود. بعد هم همراه همسرم و خانواده‌اش به دنبال شهین می‌گشتم كه رازم برملا شد.

بعد از اقرار متهم، مأموران پلیس راهی خانه اجاره‌ای شدند و شهین را به اداره پلیس منتقل كردند. بعد از آن بود كه مادرزن پرویز با حضور در دادسرا از دامادش شكایت كرد.

او گفت: در این چند روز من شرایط سختی را تحمل كردم اما پرویز با وجود اینكه از ماجرا خبر داشت به ما خیانت كرد. قاضی بعد از شنیدن اظهارات شاكی، پرونده را با صدور قرار عدم صلاحیت به دادگاه كیفری فرستاد.

 

اخبار حوادث - جوان

 


ویدیو : سرنخ دختر گمشده دست داماد خانواده بود