سرمربی گهر از دورود رفت/ تارتار: تحت هیچ شرایطی به گهر برنمی‌گردم : پس از برگشت ...



پس از برگشت خوردن چک‌ها؛

سرمربی گهر از دورود رفت/ تارتار: تحت هیچ شرایطی به گهر برنمی‌گردم

سرمربی تیم فوتبال گهر دورود پس از شدت گرفتن مشکلات مالی با این تیم قطع همکاری و تاکید کرد تحت هیچ شرایطی به دورود برنخواهد گشت.

مهدی تارتار عصر امروز سه شنبه و پس از قطع همکاری اش با تیم فوتبال گهر دورود به خبرنگار مهر گفت: پس از وعده هایی که مسئولان باشگاه دادند و به هیچ کدام از آنها عمل نکردند، روز دوشنبه از بازیکنان خداحافظی کردم و تحت هیچ شرایطی به این تیم برنخواهم گشت.

تارتار خاطرنشان کرد: روز اولی که با مسئولان این باشگاه برای همکاری به توافق رسیدیم بارها از آنها سوال کردم که آیا این تیم مشکل مالی خواهد داشت یا نه که همه آنها تاکید کردند تحت هیچ شرایطی گهر مشکل مالی نخواهد داشت. اما حالا پس از چند هفته همه آن وعده ها فراموش شده و کسی به فکر حل کردن مشکلات مالی نیست.

سرمربی تیم فوتبال گهر دورود با بیان اینکه زحمات زیادی کشیده است تا این تیم در رقابت های لیگ برتر نتایج مطلوبی کسب کند افزود: با وجود اینکه بازیکنان زیادی از این تیم جدا شده بودند اما ما بازیکنان جدیدی را به این تیم آوردیم و با کمترین امکانات سعی کردیم نتایج خوبی بگیریم.

مهدی تارتار با تاکید بر اینکه دیگر به دورود برنخواهد گشت خاطرنشان کرد: 20 درصد از قراردادم را دریافت کرده ام و یک چک هم از مسئولان باشگاه داشتم که روز دوشنبه برگشت خورد و باید از طریق کمیته انضباطی پیگیری کنم. با این حالا خیلی به دنبال مسائل مالی نیستم و تنها می خواهم به همکاری ام با این تیم خاتمه دهم.

وی در مورد آینده اش به خبرنگار مهر گفت: فعلا که با تیم گهر قطع همکاری کردم و باید ببینم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

تیم فوتبال گهر دورود که اولین سال حضورش در رقابت های لیگ برتر را تجربه می کند، تا پایان هفته هفتم دوازدهمین دوره لیگ با کسب 6  امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد. این تیم بازی هایش را در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می کند./مهر

 


ویدیو : سرمربی گهر از دورود رفت/ تارتار: تحت هیچ شرایطی به گهر برنمی‌گردم