سرمربی بلژیک: این یک پیروزی تاریخی بود : سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک از پیروزی ...


سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک از پیروزی برابر آمریکا بسیار خوشحال است. او این پیروزی را تاریخی خواند و از آن به عنوان دستاورد بزرگی یاد کرد. ایسنا: سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک از پیروزی برابر آمریکا بسیار خوشحال است. او این پیروزی را تاریخی خواند و از آن به عنوان دستاورد بزرگی یاد کرد.

 تیم ملی فوتبال بلژیک موفق شد در آخرین دیدار یک هشتم نهایی جام جهانی با نتیجه دو بر یک آمریکا را شکست دهد و به جمع هشتم تیم راه یابد.

این دیدار در حالی با پیروزی دو بر یک بلژیک به پایان رسید که دو تیم در 90 دقیقه به تساوی بدون گل رسیدند. مارک ویلموتس سرمربی بلژیک تیمش را شایسته حضور در بین هشتم تیم می داند. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: حداقل 15 فرصت گلزنی داشتیم و به همین خاطر شایسته پیروزی هستیم. باید اعتراف کنم که دیدار بسیار سختی بود. دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. برای پیروزی به میدان آمده بودیم و به آنچه که می خواستیم رسیدیم. الان همه کشور بلژیک این پیروزی تاریخی را جشن می گیرند. ما پیروزی ارزشمند و تاریخی را به دست آوردیم و طبیعی است که بسیار خوشحال باشیم. بسیار شایسته پیروزی بودیم هر چند برای رقم خوردن این پیروزی صبر زیادی کردیم. می توانم بگویم که بازیکنان نهایت تلاش خود را در زمین داشتند.

او ادامه داد: بازیکنان بلژیک برای صعود به دور بعد جنگیدند و الان آنها می‌توانند خوشحال باشند چرا که ثمره تلاش خود را دیدند.

ستاره بلژیک در دیدار برابر آمریکا لوکاکو بود. این بازیکنان در وقت های اضافی نخست به بازی رفت و یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد تا ویلموتس بار دیگر ثابت کند که مربی کاربلد و بازی شناسی است. او در این باره گفت: لوکاکو روزهای بسیار سختی را پشت سرگذاشت و بسیاری از او به خاطر نمایش ضعیفش در دیدارهای اخیر انتقاد کردند اما من او را به خوبی آماده این دیدار کردم. از یک مهاجم انتظار می رود که گلزنی کند؛کاری که لوکاکو آن را به خوبی انجام داد. او بازیکن بزرگی است و وظیفه خود را به خوبی انجام داد. این پیروزی ثمره تلاش یک بازیکن نیست بلکه همه برای آن تلاش کردند. ما یک تیم هستیم و به یک بازیکن خاص متکی نیستیم. از این پیروزی ارزشمند بسیار خوشحال هستم. امیدوارم که در دیدار بعدی هم موفق باشیم و بتوانیم به جمع چهار تیم برتر راه یابیم.

تیم ملی فوتبال بلژیک باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف آرژانتینی برود که به سختی توانست سوئیس را با یک گل از پیش رو بردارد.


ویدیو : سرمربی بلژیک: این یک پیروزی تاریخی بود