سرمربی الهلال: فولاد قابل احترام است : سرمربی تیم فوتبال الهلال بازی تیمش مقابل ...


سرمربی تیم فوتبال الهلال بازی تیمش مقابل فولاد ایران را سخت دانست. خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم فوتبال الهلال بازی تیمش مقابل فولاد ایران را سخت دانست.

جورجیوس دونیس در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: فردا بازی ما مقابل فولاد سخت خواهد بود و این دیدار با بازی لیگ از شرایط متفاوتی برخوردار است.

وی ادامه داد: تیم ما سابقه حضور در مرحله نهایی این رقابت‌های را دارد ولی هر بازی با بازی دوره‌های قبل بسیار متفاوت است و ما باید تمرکز کافی را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان خاطرنشان کرد: بازی فردا بسیار اهمیت است و از بازیکنانم انتظار دارم که نظم داشته باشند و نمایش خوبی از خودشان نشان دهند.

وی گفت: ما به همراه کادر فنی الهلال 5-6 بازی تیم فولاد را به دقت تماشا و آنالیز کرده‌ایم و باید بگویم فولاد قابل احترام و خطرناک است و از سازماندهی بسیار خوبی هم برخوردار است.

دونیس بیان کرد: در بازی فردا کار دشواری داریم و به همه حریفان‌مان از جمله فولاد احترام می‌گذاریم ولی از تیمم می‌خواهم فردا بهترین نمایش را داشته باشد و باید تمرکز کنیم چرا که در غیر این صورت اشتباه بزرگی را متحمل شده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که با چه هدفی به الهلال آمده است گفت: من دو، سه هفته است که کارم را با این تیم شروع کرده‌ام. در ابتدا کمی شرایط برایم سخت بود ولی پس از 20 روز، از امکانات باشگاه و بازیکنانی که در اختیار دارم راضی هستم و همه به من کمک می‌کنند تا مفید باشند. هدفم این است که پله پله پیش رویم تا یک تیم خوب با یک فلسفه خوب داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان درباره غایبان تیمش در بازی با فولاد عنوان کرد: نکته‌ای که خیلی مهم است این که سالم و نواب دو بازیکن کلیدی من هستند و منتظر جواب نهایی کادر پزشکی هستیم. به هر حال آماده بودن و در اختیار بودن بازیکنان برای من مهم است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که به چه علت نواس العابد اردوی تیم را ترک کرده است، خاطرنشان کرد: او آماده نبود که بیاید.


ویدیو : سرمربی الهلال: فولاد قابل احترام است