سرلشگر جعفری: نمی‌ توان منکر جنگ شد : نمی توان منکر جنگ آینده شد اما بدانید ...


نمی توان منکر جنگ آینده شد اما بدانید دیگر آن شرایطی که در دوران 8 سال دفاع مقدس برای ما به وقوع پیوست دیگر تکرار نمی‌شود. خبرگزاری مهر:  فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تنها راه را جنگ با ما می‌داند، گفت: لکه ننگ یعنی اسرائیل با ما سر جنگ دارد و معلوم نیست این جنگ کی انجام می‌شود.

سردار سرلشگر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز شنبه در حاشیه دومین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های بهداری در رزم نیروهای مسلح که به همت معاونت بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران برگزار شد با بیان اینکه شرایط به شدت متغیر و متحول است، افزود:‌ دیگر آن جنگ 8 ساله پیش نخواهد آمد اما ممکن است جنگی در آینده به وقوع بپیوندد.

وی ادامه داد: نمی توان منکر جنگ آینده شد اما بدانید دیگر آن شرایطی که در دوران 8 سال دفاع مقدس برای ما به وقوع پیوست دیگر تکرار نمی‌شود.

جعفری گفت: نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال حاضر از تجهیزات و توانمندی‌های بالایی برخوردار هستند و هیچ کشوری نمی‌تواند مقابل این توانمندی‌ها بایستد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه ما با غده سرطانی رژیم صهیونیستی سر جنگ داریم، افزود: لکه ننگ یعنی رژیم صهیونیستی با ما سر جنگ دارد و معلوم نیست این جنگ کی انجام می‌شود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی تنها راه را جنگ با ما می‌داند اما آنها آنقدر نفهم و احمقند که اربابان آ‌نها جلوی آنها را می‌گیرند.

جعفری افزود: آنها نمی‌دانند اگر این کار را انجام دهند نابود می‌شوند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با بیان اینکه هر کس اگر عاقل باشد می داند که نباید با انقلاب اسلامی بحنگد اظهار داشت: البته نمی توان برای این عقلانیت تضمینی ارایه کرد. ممکن است کار این دیوانگان به جایی بکشد که بخواهند جنگ را آغاز کنند و ما نیز باید برای جنگ آماده باشیم اما بدانید جنگ آینده با جنگ 8 سال دفاع مقدس بسیار متفاوت است.

وی گفت:‌برای جنگ آینده باید از تجربیات دوران دفاع مقدس به خوبی استفاده کرد ضمن آنکه همه باید برای جنگ آینده آماده شویم.


ویدیو : سرلشگر جعفری: نمی‌ توان منکر جنگ شد