سرقت طلا به بهانه شكار كبوتر : سرقت طلا به بهانه شكار كبوتر  مردی كه به بهانه ...



سرقت طلا به بهانه شكار كبوتر

 مردی كه به بهانه شكار كبوتر به زور وارد منازل مردم در شهریار می‌شد و طلای زنان صاحبخانه‌ را می‌دزدید، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش زنی با حضور در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهریار در غرب استان تهران، علیه مردی به اتهام سرقت گردنبند طلای میلیونی‌اش شكایت كرد.

شاكی گفت: روز حادثه زنگ خانه به صدا در آمد و وقتی در را باز كردم، مرد جوانی را دیدم كه ادعا می‌كرد، كبوترش در پشت‌بام خانه‌مان نشسته است و از من می‌خواست اجازه دهم كبوترش را بردارد.

شاكی اضافه كرد: از مرد غریبه خواستم دقایقی به من فرصت دهد تا موضوع را با شوهرم در میان بگذارم اما او در را هل داد و من به كف حیاط پرت شدم. خواستم با داد و فریاد از اعضای خانواده‌ام كمك بخواهم كه مرد جوان با چاقو مرا تهدید و یكباره گردنبند طلایم را كه بیش از یك میلیون و 500 هزار تومان ارزش داشت، سرقت كرد و متواری شد.

شاكی یادآور شد: با صدای فریادهایم، شوهر و فرزندانم سراسیمه به حیاط آمدند و به تعقیب مرد سارق پرداختند اما او با یك موتورسیكلت كه در خیابان انتظارش را می‌كشید، از محل دور شد. در این مرحله با چهره‌نگاری رایانه‌ای از دزد خشن، جستجوی پلیس برای یافتن متهم فراری ادامه یافت.

در ادامه تحقیقات ماموران اطلاع یافتند، متهم فراری به شیوه‌ای مشابه وارد خانه چند زن دیگر در محله‌های شهریار شده و با زور و تهدید و كتك زدن، طلای زنان را دزدیده و با شكایت مالباخته‌ها تحت تعقیب پلیس بوده است.

بنا بر این گزارش، جستجوی گسترده پلیس برای دستگیری این دزد خشن ادامه دارد./جام جم آنلاین

 


ویدیو : سرقت طلا به بهانه شكار كبوتر