سرقت طلاهای 4 میلیاردی توسط مرد عاشق پیشه : سرقت طلاهای 4 میلیاردی توسط مرد ...



سرقت طلاهای 4 میلیاردی توسط مرد عاشق پیشه

ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان فردی كه از منزل دختر مورد علاقه اش طلاهایی به ارزش چهار میلیارد ریال به سرقت برده بود را به همراه دو نفر دیگر از همدستانش شناسایی و دستگیر كردند. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «حسن یاردوستی» فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت:روز جمعه زنی به یكی از كلانتری‌های سطح شهر مراجعه و عنوان داشت، مدتی قبل فردی به نام بهروز با حیله و نیرنگ اورا فریب داده وبا وعده ازدواج به منزلش راه یافته و در فرصتی مناسب طلاجات وی را كه 4 میلیارد ریال ارزش داشتند به سرقت برده است. 

این شاكی ادامه داد: امروز هم وی با من تماس گرفت و به بهانه تحویل دادن طلاها با من قرار گذاشت اما وقتی به سر قرار رفتم او همراه دو همدست دیگرش خودروی مرا هم به سرقت برد. 

سرهنگ یاردوستی عنوان داشت: با شنیدن اظهارات مالباخته بلافاصله تیم‌های گشتی وارد عمل شده و در كمتر از یك ساعت خودروی مسروقه در یكی از خیابان‌های سطح شهر شناسایی و متوقف شد و هر سه سارق دستگیر شدند. فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: متهمان كه چاره ای جز اعتراف نداشتند محل اختفای طلاهای مسروقه را اعلام كه سرانجام با تلاش ماموران اموال به سرقت رفته به مالباخته بازگردانده شد. متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند./مردم سالاری

 


ویدیو : سرقت طلاهای 4 میلیاردی توسط مرد عاشق پیشه