سرقت دختر معتاد از زنان سالخورده :       دختر قاچاقچی كه زنان سالخورده تهران ...



 

 

زنان باردار معتاد , عقیم کردن زنان معتاد , خدمات رایگان دولت برای زنان باردار معتاد

 

دختر قاچاقچی كه زنان سالخورده تهران را به دام می‌انداخت و اموال آنها را سرقت می‌كرد، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.


هفته گذشته زن سالخورده‌ای برای دیدار اقوام خود از یكی از كشورهای اروپایی به تهران سفر كرد و در خانه قدیمی‌اش ساكن شد.


یك روز از بازگشت وی نگذشته بود كه زن میانسالی با خواهرزاده‌اش به خانه وی آمدند و ملتمسانه خواستند، چند روزی در خانه‌اش بمانند.


زن صاحبخانه هم وقتی پی برد كه آ‌نها برای یافتن كار و تامین هزینه زندگی به تهران سفركرده‌اند و هنوز موفق به یافتن كاری مناسب و مكانی برای زندگی نشده‌اند، اجازه داد تا زمان یافتن كار مناسب، چند روزی مهمانش باشند.



۳ روز بعد از اقامت آنها در خانه زن صاحبخانه، دختر جوان به بهانه یافتن كار ناپدید شد و دیگر سراغ خاله‌اش نیامد.



پس از رفتن دختر جوان، زن صاحبخانه در حال نظافت خانه متوجه شد كه اثری از كیفش كه حاوی اسناد و مدارك هویتی، پول، طلا، چك و كارت‌های اعتباری بانكی‌اش بوده، نیست و به گمان این كه كیف خود را در حال خرید در بازار گم كرده است، به پلیس مراجعه كرد و موضوع را اطلاع داد.با تشكیل پرونده قضایی در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳ تهران، تحقیق در این خصوص آغاز شد.


● ردپای دختر آشنا در سرقت

در ادامه تحقیقات قضایی ـ پلیسی معلوم شد، یك دختر جوان به یكی از بانك‌های تهران مراجعه و از دستگاه خودپرداز، ۳ میلیون تومان از كارت اعتباری شاكی برداشت كرده است.



با به دست آمدن تصویر دختر سارق، ماموران تصویر او را به شاكی نشان دادند كه وی به محض مشاهده عكس، متوجه شد، تصویر متعلق به همان دختری است كه در خانه‌اش مهمان بوده است.



ماموران با به دست آمدن این اطلاعات، به گمان این كه خاله این دختر با او همكاری داشته، او را به اداره پلیس انتقال دادند، اما زن میانسال، در بازجویی‌های پلیسی بیان كرد از سارق بودن خواهرزاده‌اش اطلاعی نداشته و فقط همراه او برای یافتن كار به تهران سفركرده است.



با ثبت اظهارات این زن، تحقیقات پلیسی ادامه پیدا كرد تا این كه ماموران به استعلام سوابق كیفری دختر فراری پرداختند.



● دزد فراری سابقه‌دار بود

به این ترتیب معلوم شد، دختر فراری به موادمخدر (شیشه) معتاد است و در زمینه خرید وفروش موادمخدر و سرقت با ۲ مرد جوان كه از دزدان حرفه‌ای هستند، همكاری دارد.



با مشخص شدن این موضوع، ماموران كه به یقین رسیده بودند، این دختر در كمین زنان سالخورده است و اموال آنها را به سرقت می‌برد، به بررسی این موضوع پرداختند.



در ادامه تحقیقات قضایی ـ پلیسی معلوم شد دختر متهم به سرقت، سال گذشته هم به بهانه‌های مختلف به خانه زنان سالخورده و تنها در شمال و شمال غرب تهران راه یافته و در غیاب آنها اموال قیمتی، پول و طلایشان را به سرقت برده است.



در برخی از موارد هم متهم، زنان صاحبخانه را بیهوش می‌كرده یا با دست و پای بسته در اتاق‌های خانه محبوس می‌كرده و بعد اموال آنها را به سرقت می‌برده است.



با دستور شادان، بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۳ تهران جستجوی ویژه برای دستگیری دختر و همدستان احتمالی وی آغاز شد و تحقیق در این ارتباط ادامه دارد..../ گزارش : جام‌جم آنلاین


ویدیو : سرقت دختر معتاد از زنان سالخورده