سرقت به‌دنبال عشق مجازی : سرقت به‌دنبال عشق مجازی فردی که پس از دوستی با دختران ...



سرقت به‌دنبال عشق مجازی

فردی که پس از دوستی با دختران در فضای مجازی، آنان را مجبور به سرقت می‌کرد، دستگیر شد. سرگرد «سهیل خاکشور» رییس پلیس فتای خراسان‌شمالی در این‌باره گفت: ماموران در پی شکایت زنی مبنی بر سرقت از حساب بانکی‌اش، تحقیقات خود را آغاز کردند و متوجه شدند سرقت از حساب بانکی فرد شاکی از طریق دستگاه کارت‌خوان یکی از فروشگاه‌های بجنورد انجام شده است.

رییس پلیس فتای خراسان‌شمالی در ادامه با اشاره به دستگیری فردی که از دستگاه کارت‌خوان استفاده کرده بود، گفت: در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد متهم، خواهر شاکی است. سرگرد «خاکشور» خاطرنشان کرد: متهم هرچند در ابتدا موضوع را کتمان می‌کرد اما چاره‌ای جز اعتراف به اغفال خود و خیانت به خانواده‌اش نداشت.


این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم گفت حدود دوسال پیش از طریق فیس‌بوک با پسری آشنا شده و پس از وابستگی به او در ابتدا از پول توجیبی‌اش برای او شارژ تهیه می‌کرده اما در ادامه برای تامین خواسته‌هایش به سرقت از اموال خانواده‌‌اش روی آورده است. متهم ادامه داد: از کیف پول پدر، مادر و خواهرم سرقت می‌کردم.

 

گوشی تلفن همراه پدرم و گردنبند مادرم را نیز سرقت و آخرین‌بار نیز از کارت بانکی خواهرم 100‌هزارتومان برداشت کردم و آن را نزد صاحب فروشگاهی که از دستگاه کارت‌خوان او استفاده کرده بودم به امانت گذاشتم تا به مرور زمان برای پسر موردعلاقه‌ام از او خرید کنم. به گفته رییس پلیس فتای استان خراسان‌شمالی، پس از اعتراف این دختر، پسر موردعلاقه‌اش شناسایی شد و به عمل بزهکارانه‌اش اعتراف کرد.
 /باشگاه خبرنگاران


ویدیو : سرقت به‌دنبال عشق مجازی