سرقت‌ های سریالی نوعروس در مراسم پاگشا : تازه‌عروس وقتی برای پاگشا به خانه ...


تازه‌عروس وقتی برای پاگشا به خانه اقوام شوهرش دعوت می‌شد، طلا و جواهرات میزبان را به سرقت می‌برد. شرق: تازه‌عروس وقتی برای پاگشا به خانه اقوام شوهرش دعوت می‌شد، طلا و جواهرات میزبان را به سرقت می‌برد.

چندی پیش زنی به پلیس آگاهی اردكان یزد خبر داد از خانه‌اش سرقت و طلا و جواهراتش ربوده شده است، وقتی ماموران به خانه این زن رفتند مالباخته توضیح داد: «امروز وقتی سراغ جعبه جواهراتم رفتم دیدم خالی است در حالی‌كه در چند روز گذشته هیچ اتفاق مشكوكی نیفتاده بود و نمی‌دانم دزدی كی و توسط چه فردی انجام شده است.»

ماموران با بازرسی محل به این نتیجه رسیدند كه دزدی توسط فردی آشنا صورت گرفته است. آنها وقتی فهمیدند مالباخته دو روز قبل میهمانی گرفته و یكی از اقوامش را كه به تازگی ازدواج كرده پاگشا كرده بود بعید ندانستند دزدی هنگام این مراسم انجام شده باشد.

 چند روز بعد زنی دیگر شكایت مشابهی را مطرح كرد و كارآگاهان فهمیدند این فرد از اقوام همان مالباخته اول است و او نیز در خانه خود مراسم پاگشا برگزار كرده و از همان زمان طلاهای وی ناپدید شده بود. در هیچ‌یك از دو مراسم فرد تازه‌واردی به جمع خانواده به غیر از عروس جوان وجود نداشت به همین سبب ماموران به تازه عروس ظنین شدند و به تحقیق از وی پرداختند.


این زن كه شهلا نام دارد در بازجویی‌های اولیه خودش را از ماجراهای سرقت بی‌خبر نشان داد اما وقتی دچار تناقض‌گویی شد علاوه بر این دو دزدی به چهار فقره سرقت دیگر نیز اقرار كرد.

او گفت: «در طی دو ماهی كه از ازدواج من و شوهرم می‌گذرد اقوام همسرم مرتب ما را برای پاگشا به خانه‌هایشان دعوت می‌كردند و به مناسبت ازدواج ما مراسم برگزار می‌كردند. در این جشن‌ها من از شلوغی خانه استفاده می‌كردم و هر وقت كسی حواسش به من نبود به اتاق‌های خواب می‌رفتم و با جست‌وجو طلاو جواهرات را پیدا و سرقت می‌كردم.»


این زن ادامه داد: «در این مدت ما در مجموع به شش خانه دعوت شدیم كه من از تمام این منازل دزدی كردم.»

وقتی شهلا اسامی دیگر مالباختگان را نیز به پلیس ارایه داد، ماموران آنها را مطلع كردند و مالباختگان كه تا آن زمان متوجه دزدی نشده بودند با سركشی به لوازم خود از واقعه اطلاع پیدا و با مراجعه به پلیس آگاهی شكایت خود را طرح كردند و گفتند خواستار مجازات نوعروس هستند.

 یكی از این افراد در شكایتش به ماموران گفت: «من معمولا كاری به طلاهایم ندارم برای همین هم متوجه سرقت نشدم، این زن كه به تازگی عروس خانواده ما شده با چنین رفتاری آبرویمان را برده است و به همین دلیل باید مجازات شود.»


در حال حاضر نوعروس در بازداشت به سر می‌برد و پلیس با این احتمال كه وی دزدی‌های بیشتری انجام داده باشد به تحقیقات خود از این زن ادامه می‌دهند.


ویدیو : سرقت‌ های سریالی نوعروس در مراسم پاگشا