سرسره شیطان در یوتای آمریکا +عکس : سرسره ی شیطان در یوتای آمریکا مثل یک سرسره ...


سرسره ی شیطان در یوتای آمریکا مثل یک سرسره ی زمین بازی است که فقط به درد شیطان می خورد. سرسره از دو تخته سنگ آهکی سخت و مقاوم تشکیل شده که به طور موازی و با فاصله ی 6 متر ازهم قرار گرفته و 12 متر ارتفاع و 60 متر طول دارند. پادشا: سرسره ی شیطان در یوتای آمریکا مثل یک سرسره ی زمین بازی است که فقط به درد شیطان می خورد. سرسره از دو تخته سنگ آهکی سخت و مقاوم تشکیل شده که به طور موازی و با فاصله ی 6 متر ازهم قرار گرفته  و 12 متر ارتفاع و 60 متر طول دارند. در میان این دو لایه ی سخت، یک لایه از سنگ آهک وجود دارد که نرم تر و در برابر فرسایش و آب و هوا آسیب پذیر تر است و به اصطلاح کف این سره سره به حساب می آید.

سرسره ی شیطان در واقع باقی مانده ی کج شده از رسوبات جمع شده در کف دریایی است که در گذشته ی دور یوتا را فرا گرفته بوده است. وب سایت Utah’s Geological Survey این طور توضیح می دهد:" حدود 170 تا 180 میلیون سال پیش، یک دریای کم عمق از شمال شروع به گسترده شدن به سمت جنوب و شرق کرد که این مناطق هم اکنون به اسم های مونتانا، وایومینگ و یوتا شناخته می شوند. این دریا از شرق تا رود کالورادوی امروزی و از جنوب تا آریزونای شمالی کشیده می شد.

طی میلیون ها سال، حجم عظیمی از رسوبات روی هم جمع شده لایه هایی از سنگ آهک و ماسه سنگ به وجود آورد. در یوتای شمالی این سنگ ها به the Twin Creek شهرت دارند و تقریبا 800 متر کلفتی آنهاست. حدود 75 میلیون سال پیش طی فرآیند کوه زایی Twin Creek کج شد و شیب شدیدی به خود گرفت و فرسایش های بعدی این لایه سنگ را به شکل سرسره ی شیطان درآورد.

آمریکا شیطان مجسم , تحصیل در آمریکا , انتخابات آمریکا

صدای آمریکا , آمریکا , تحصیل رایگان در آمریکا

نتایج انتخابات آمریکا , نتیجه انتخابات آمریکا , مهاجرت به آمریکا

شیطان , انتخابات ریاست جمهوری آمریکا , نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2016 , رییس جمهور آمریکا , شیطان پرستی


ویدیو : سرسره شیطان در یوتای آمریکا +عکس