سردرگمی کاربران در لینکدین : در حال حاضر بیش از 3.5 میلیون فرصت شغلی در شبکه ...


در حال حاضر بیش از 3.5 میلیون فرصت شغلی در شبکه اجتماعی لینکدین معرفی شده که هنوز هیچ کاربری آنها را تصاحب نکرده است. این شبکه اجتماعی 364 میلیون مشترک دارد و بیشتر اعضای آن سابقه کاری خود را به صورت آنلاین منتشر کرده اند.



هفته نامه عصر ارتباط: در حال حاضر بیش از 3.5 میلیون فرصت شغلی در شبکه اجتماعی لینکدین معرفی شده که هنوز هیچ کاربری آنها را تصاحب نکرده است. این شبکه اجتماعی 364 میلیون مشترک دارد و بیشتر اعضای آن سابقه کاری خود را به صورت آنلاین منتشر کرده اند.

البته برخی کاربران این شبکه اجتماعی برای یکی از قدرتمندترین موقعیت های شغلی جهان ابراز آمادگی کرده اند و آن هم ریاست جمهوری آمریکا است.

لینکدین موجب شده برخی کاربران دچار گمراهی شوند. برای مثال، ریک پری، فرماندار سابق تگزاس که سال 2009 میلادی در این موقعیت شغلی مشغول به کار بوده است، هنوز پروفایل شخصی خود را به روز نکرده و همچنان با این عنوان شغلی به کاربران معرفی می شود.

کارشناسان بر این باورند که اگرچه لینکدین بزرگترین شبکه اجتماعی سازمانی در جهان محسوب می شود ولی اگر سیستم انتشار اطلاعات در آن ساماندهی نشود، مشکلات فراوان به وجود خواهد آمد.


ویدیو : سردرگمی کاربران در لینکدین