سردار آزمون در راه اسپارتاک مسکو : نتایج درخشان روستوف در این فصل باعث شده ...


نتایج درخشان روستوف در این فصل باعث شده تا مربی ترکمنستانی این تیم در تیررس شایعات و اخبار گوناگونی قرار بگیرد از جمله دریافت پیشنهاد از باشگاه های بزرگ و متمول ورزش سه: قربان بردی اف در این سال ها هدایت هر تیم روسی را در دست گرفته توانسته نتایج درخشانی از خود برجای بگذارد درست مثل فصل جاری که توانست روستوف انتهای جدولی را به یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی بدل کرده و بالاتر از تیم های بزرگ و متمول رد صدر جدول جولان بدهد.

حالا با این نتایج رسانه های خبری روسی در گزارش ها و خبرهای مختلف در خصوص آینده این مربی کاربلد گمانه زنی هایی را انجام دادند از جمله این که قربان فصل بعد دیگر در روستوف نخواهد بود و هدایت یکی از تیم های بزرگ روسیه از جمله زنیت سن پطرزبورگ یا اسپارتاک مسکو را برعهده هواهد گرفت.

سایت realnoevremya روسیه در آخرین تحلیل خود راجع به اخبار حاشیه ای لیگ برتر روسیه به نکات جالبی اشاره کرد از جمله آینده قربان بردی اف و همچنین پدیده ایرانی روستوف که کشف این مربی محسوب می شود و هر تیمی برود او را با خود می برد. این سایت در خصوص قربان نوشت:« بردی اف واقعا همه باشگاه های بزرگ روسیه را مجذبو توانایی های خود کرده است تا جایی که در حال حاضر از زنیت و اسپارتاک مسکو به عنوان جدی ترین مشتریان او نام برده می شود که د راین بین شانس زنیت برای جذب او بیشتر از تیم مطرح شهر مسکو است».

این سایت اما در بخشی از گزارش خود به باشگاه روبین کازان تیم قبلی بردی اف هم اشاره ای داشت جایی که مدیران باشگاه تمام بازیکنان محبوب این مربی را به صورت قرضی به باشگاه های دیگر واگذار کردند از جمله سردار آزمون.

سایت روسی در همین خصوص نوشت:« مسی ایرانی ها؛ لقبی است که به جوان 20 ساله و مورد علاقه بردی اف داده شده است. باشگاه روبین به درخواست بردی اف در ابتدای فصل بازیکن ایرانی اش را به روستوف برای دو سال قرض داد با این امید که در بازگشت آزمون را با مبلغی بالا به فروش برساند. البته آنها رد زمستان فاصله ای با این کار نداشتند اما درخواست 7 میلیون یورویی از باشگاه های انگلیسی و ایتالیایی کار را سخت کرد و به بن بست رساند. با توجه به رابطه ای که میان بردی اف و کشف ایرانی اش وجود دارد می توان این گونه پیش بینی کرد که اگر بردی اف راهی زنیت یا اسپارتاک شود قطعا آزمون هم پیراهن یکی از این دو تیم را برتن خواهد کرد درست مثل سایر بازیکنان قرضی روبین که مورد توجه مربی ترکمنستانی قرار دارند».

سردار آزمون تا تابستان 2017 با باشگاه روبین کازان قرارداد دارد و به نوشته سایت های روسی در صورتی که قربان بردی اف نخواهد به این باشگاه برگردد این بازیکن هم تمایلی به ادامه حضور در روبین نخواهد داشت از همین رو از حالا نام مهاجم 21 ساله که در فصل جاری 7 گل در 21 بازی به ثمررسانده در صدر فهرست خرید باشگاه هایی قرار دارد که به دنبال جذب قربان بردی اف هستند.


ویدیو : سردار آزمون در راه اسپارتاک مسکو