سرباز فداكار و قهرمان نیروی زمینی ارتش دار فانی را وداع گفت :       حوالی ظهر ...



 

 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران , روز نیروی دریایی ارتش , قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه

 

حوالی ظهر جمعه ـ ٢٨ مرداد ـ سرباز فداکار و قهرمان نیروی زمینی ارتش ـ گروهبان یکم وظیفه وحید جمشیدی ـ که بر اثر تصادف و از خود گذشتگی در بیمارستان بستری شده بود به دعوت حق لبیک گفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گروهبان یکم وظیفه وحید جمشیدی ـ سرباز معاونت نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش ـ در تاریخ ٢٦ تیر ماه امسال در مسیر بازگشت از زیارت مسجد جمکران به همراه خانواده با یک خودروی واژگون شده که چند تن از هم میهنان عزیزمان نیاز به کمک داشته اند مواجه شد که حس از خود گذشتگی و ایثار در وی برانگیخته شد و به کمک سانحه دیدگان شتافت اما بعد از نجات آنان خود دچار سانحه و به شدت مصدوم شد.

این گروهبان وظیفه شناس نیروی زمینی ارتش از ناحیه نخاع، مهره های گردن و پای چپ دچار سانحه شدید شد و حدود یک ماه در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفت اما با وجود تلاش شبانه روزی تیم پزشکی، بر اثر شدت جراحات وارده دعوت حق را لبیك گفت و به دیار باقی شتافت.

براساس این گزارش به دلیل حساسیت این اتفاق مسئولان لشکری و کشوری در چندین نوبت به عیادت وی رفتند و از خانواده وی دلجویی كردند.

مراسم تشییع پیکر پاک این قهرمان نیروی زمینی ارتش صبح روز شنبه مورخه ۹۰/۵/۲۹ ساعت ١١ با حضور خانواده آن عزیز، فرماندهان، مسئولان، خانواده شهدا، ایثارگران و کارکنان نیروی زمینی از مقابل ستاد فرماندهی واقع در بلوار ارتش، بلوار نیروی زمینی برگزار می شود و سپس پیكر وی در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده خواهد شد.

روابط عمومی نیروی زمینی ارتش با صدور اطلاعیه ای از مردم عزیز و قدرشناس و شهیدپرور برای شركت در این مراسم دعوت به عمل آورد...../خبرگزارى ایسنا  


ویدیو : سرباز فداكار و قهرمان نیروی زمینی ارتش دار فانی را وداع گفت