«سربازها» همچنان دل نگرانی فوتبال ملی : غیبت تعدادی از بازیکنان در اردوی آفریقایی ...


غیبت تعدادی از بازیکنان در اردوی آفریقایی تیم ملی همچنان دل نگرانی بزرگ برای تیم ملی است. خبرگزاری ایسنا: تیم ملی فوتبال ایران که از یکشنبه گذشته اردوی خود را در ژوهانسبورگ آغاز کرده این روزها در حال آماده سازی است.

اگرچه امکانات محل اقامت و تمرینی تیم ملی شرایط مناسبی دارد اما غیبت بعضی بازیکنان که مشکل خدمت سربازی دارند دل نگرانیهای زیادی را برای تیم ملی ایجاد کرده است. کی روش همانطور که در روز ورود به آفریقای جنوبی گفت معتقد است که بدون حضور بازیکنان، صحبت از بازی دوستانه و حریفان تدارکاتی بی معنی است.

به هر حال در شرایطی که تیمهای آسیایی به شدت در حال آماده سازی خود برای حضور قدرتمندانه در جام ملتهای آسیا هستند، تیم ملی ایران غریبانه و بدون بعضی بازیکنان خود در حال دوران آماده سازی خود است. این مشکلات را به ناراحتی بازیکنان از دریافت نکردن پاداشهای جام جهانی شان و مشکلات مالی اضافه کنید تا متوجه شوید که برای خروج از این بن بست، تنها یک "عزم ملی" نیاز است.

چرا وقتی می شود با چند تصمیم مدیریتی شرایط را برای احتمال موفقیت تیم ملی در آسیا بیشتر کرد، تنها بنشینیم و زمان را از دست بدهیم؟ مثلا اگر مهرداد پولادی یا سروش رفیعی که بنا به اعلام سازمان نظام وظیفه مدتهاست مسوولیتشان را برای گذراندن خدمت انجام نداده اند، مدت باقی مانده تا جام ملتهای آسیا را با پیراهن تیم ملی خدمت کنند و بعد مانند هر شهروندی به خدمت سربازی بروند آیا اتفاق خیلی بزرگ و بدی می افتد؟ به هر حال شاید اگر این فرصت حدودا بیست روز را از دست بدهیم به غیر از افسوس و سر خوردگی چیزی عاید فوتبال ایران نشود.


ویدیو : «سربازها» همچنان دل نگرانی فوتبال ملی