سخنگوی ستاد عارف: مناظره‌ها نتیجه عکس داده است : سخنگوی ستاد عارف: مناظره‌ها ...



نتیجه mri در لحظه داده می شود؟ , عارف , نتیجه انتخابات امریکا

سخنگوی ستاد عارف: مناظره‌ها نتیجه عکس داده است

سخنگوی ستاد انتخاباتی عارف با اشاره به نحوه برگزاری دومین مناظره هشت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: دغدغه طراحان این مناظره بیشتر امنیتی - انتظامی بوده است.

حسن رسولی اظهار کرد: به نظر من مناظره بر خلاف فلسفه وجودی‌اش و هدفی که مترتب بر این برنامه‌هاست، یعنی تهییج و تشویق فضای عمومی جامعه به سمت مهم‌ترین مساله روز ایران یعنی انتخابات و شور و نشاط بخشیدن به انتخابات و تلاش در جهت جذب آرای خاکستری و خاموش نه تنها نتیجه مثبتی نگرفته بلکه نتیجه عکس آن حاصل شده است.

وی افزود: من فکر می‌کنم که این مناظره‌ها تاکنون تاثیر منفی بر تحرک اجتماعی و انتخاباتی میان مردم داشته است و با توجه به فراگیر بودن رسانه ملی به نظرم فاصله آشکاری میان نتیجه و هدف این مناظره مشهود است.

رسولی تصریح کرد: به نظر می‌رسد دغدغه کسانی که این برنامه را طراحی کرده‌اند، بیشتر دغدغه‌های انتظامی - امنیتی بوده است. من به عنوان یک کارشناس امیدوارم در آخرین مناظره یعنی مناظره عصر جمعه که سیاسی است، این نقیصه برطرف شود و علامتی که به افکار عمومی داده می‌شود نشانه‌ای برانگیزاننده و تشویق کننده باشد و به افزایش مشارکت کمک کند./خرداد نیوز

 

 

 


ویدیو : سخنگوی ستاد عارف: مناظره‌ها نتیجه عکس داده است