ستون 3000 متری خاکستر بر فراز مکزیک : ستون 3000 متری خاکستر بر فراز مکزیکآتشفشان ...



ستون 3000 متری خاکستر بر فراز مکزیک
آتشفشان پوپوکاتپتل مکزیک که یکی از فعال‌ترین آتشفشان‌های دنیا به شمار می‌آید، هفته گذشته دوباره به خروش آمد و خاکستر، دود و بخار را در آسمان منطقه پراکنده ساخت.

این آتشفشان که تنها 80 کیلومتر با پایتخت، مکزیکوسیتی، فاصله دارد، ابری از خاکستر و دود را به ارتفاع 3 کیلومتر در هوا پراکنده ساخته است. فوران چندین روزه این آتشفشان باعث شد تا مرکز ملی مقابله با بلایای طبیعی مکزیک، سطح خطر را تا فاز زرد 3 بالا ببرد. هشدار زرد به این معناست که آتشفشان سطح فعالیت متوسط رو به بالایی از خود نشان می‌دهد. مرحله بعدی و آخر، هشدار قرمز خواهد بود که نیازمند تخلیه مناطق مجاور آتشفشان است.

مکزیک , ستون فقرات , چهل ستون

گرمای سرخ
این نخستین باری نیست که آتشفشان 5455 متری پوپوکاتپتل در سال جاری فوران می‌کند. در ماه ژوئن / خردادماه نیز سطح هشدار آتشفشان به زرد ارتقاء داده شده بود. در آن زمان، فوران آتشفشانی باعث ایجاد ستونی از خاکستر به ارتفاع 1.5 کیلومتر بر فراز دهانه آتشفشان شده بود.

 

ستون , فراز کمالوند , چهل ستون اصفهان

فوران ادامه‌دار
ستونی از خاکستر و دود که از دهانه آتشفشان پوپوکاتپتل خارج شده است، بر کلیسایی کاتولیک در سانتیاگو خالیزینتالا سایه افکنده است.

 

تفریق دو ستون در اکسل , انحراف ستون فقرات , جمع دو ستون در اکسل

زمین خاکسترپوش
خاکروبه‌های خارج شده از آتشفشان پوپوکاتپتل روی گیاهان کوه‌های مجاور را پوشانده‌اند.

 

ضرب دو ستون در اکسل , ستون تخت جمشید , دکوراسیون خانه های 50 متری

به سوی نجات
همزمان با بارش خاکستر آتشفشان پوپوکاتپتل، گروه‌های نجات مشغول فعالیت در پاسو دی‌کورتس هستند. دولت به مردم مناطق اطراف آتشفشان توصیه کرده است تا لباس‌های آستین‌دار بپوشند، دهان و بینی خود را بپوشانند، و خود را برای تخلیه احتمالی آماده کنند.

 

جمع ستون در اکسل , فراز اس ام اس , جمع کردن یک ستون در اکسل

پرتاب به آسمان
این عکس هوایی از آتشفشان پوپوکاتپتل فوران دود را به شعاع 1.5 کیلومتر، و به سمت حومه پوئبلا نشان می‌دهد. پایش فعالیت آتشفشان باعث ارتقاء سطح هشدار به فاز زرد 3 شده است، که دومین سطح بالا در مقیاس 7 پله‌ای مکزیک است.

 

جاذبه های گردشگری مکزیک , جاده 2000 و 3000 کجاست , اختلاس 3000 میلیاردی

آتشی شدن
روز 6 جولای / 15 تیر، سامانه پایش آتشفشان مکزیک به اندازه دو ساعت لرزش‌های با فرکانس پایین و دامنه بالا را ثبت کرد. این لرزش‌ها با خروج ستونی از بخار، آب، گاز و خاکستر از آتشفان همراه بود...../khabaronline.ir

 


ویدیو : ستون 3000 متری خاکستر بر فراز مکزیک