ستایش پیگرینی از مهاجم جوان سیتی : سرمربی منچسترسیتی از پیروزی که تیمش برابر ...


سرمربی منچسترسیتی از پیروزی که تیمش برابر استون ویلا به دست آورد خوشحال است و به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت. خبرگزاری ایسنا: به نقل از رویترز، منچستر سیتی در جام حذفی انگلیس جشنواره گل به راه انداخت و موفق شد با چهار گل استون ویلا را شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کند.

طبیعی است که مانوئل پیگرینی، سرمربی منچستر سیتی از عملکرد شاگردانش در این دیدار راضی باشد. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: نتیجه به خوبی نشان می دهد که چه تیمی شایسته پیروزی در این دیدار بود. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و بسیار خوشحالم که توانستیم این پیروزی ارزشمند را به دست آوریم. بعضی از بازیکنان اصلی تیم خسته بودند و به همین خاطر ترجیح دادم تا در این دیدار به آنها استراحت دهم و از بازیکنانی استفاده کنم که کمتر در ترکیب اصلی قرار می گیرند.

او ادامه داد: بازیکنان جایگزین هم عملکرد خوبی از خود نشان دادند. در فوتبال انگلیس فشردگی زیادی وجود دارد و علاوه بر لیگ قهرمانان اروپا تیم ها باید در سه رقابت دیگر به میدان روند. به همین خاطر ترجیح دادم تا در ترکیب اصلی تیم تغییراتی را به وجود آورم و خوشبختانه این تغییرات جواب داد و موفق شدیم که با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز را به دست آوریم.

سرمربی فیروزه‌ای پوشان شهر منچستر در پایان سخنان خود به ستایش از ایهیانچو، ستاره جوان تیمش پرداخت که در این دیدار موفق شد هت تریک کند تا سهم بسزایی در این پیروزی داشته باشد.

او گفت: ایهیانچو نشان داد که بازیکن جوان با استعدادی است. ما بعد از فروش ادین ژکو و یووتیچ، مهاجمی جذب نکردیم، چرا که بر این باور بودیم ایهیانچو می تواند در خط حمله منچستر سیتی عملکرد خوبی از خود نشان دهد و این گونه هم شد. این بازیکن جوان بازی خوبی را به نمایش گذاشت. او انگیزه زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دارد و روز به روز در حال تلاش کردن است.


ویدیو : ستایش پیگرینی از مهاجم جوان سیتی