«ستایش» به «معمای شاه» پیوست : نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش در سریال «ستایش» ...


نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش در سریال «ستایش» که به تازگی پخش فصل دوم آن به پایان رسید، به سریال تلویزیونی «معمای شاه» پیوست. خبرگزاری مهر: نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگویی با بیان این مطلب که ادامه ماجراهای سریال «ستایش» در فصل سوم آن دنبال می شود، گفت: با توجه به اینکه به دلیل به وجود آمدن برخی شرایط بخش هایی از فصل دوم سریال تلویزیونی «ستایش» فیلمبرداری نشد، گروه کارگردانی تصمیم گرفتند تا ادامه ماجراهای «ستایش» به فصل سوم کشیده شود.

وی در پاسخ به این که تا چه اندازه شایعاتی مبنی بر اینکه بخشی از این سریال به دلیل ممنوع الکار شدن شما به دلیل حواشی سفر به برزیل حذف شده است درست است؟ توضیح داد: هیچ کدام از قسمت های این سریال حذف نشد. هرکس که به نوع نگارش سعید مطلبی آشنا باشد می داند که او گاهی چند قسمت از یک سریال را به بررسی یک خانواده و گاه چند قسمت دیگر را به بررسی زندگی خانواده دیگر و حواشی آن می پردازد.

بازیگر نقش «ستایش» در این سریال بیان کرد: البته من هم نوع به پایان رسیدن فصل دوم این سریال را دوست نداشتم اما با توجه به اینکه سعید مطلبی نویسنده این سریال همزمان با فیلمبرداری «ستایش» فیلمنامه سریال را می نوشت، بخشی از آن باقی ماند تا در فصل سوم «ستایش» ساخته شود.

محمدی در پایان گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی هستم.


ویدیو : «ستایش» به «معمای شاه» پیوست