ستاره های مخالفِ ستاره شدن فرزندانشان! : اخبار فرهنگی - ستاره های مخالفِ ستاره ...



اخبار فرهنگی - ستاره های مخالفِ ستاره شدن فرزندانشان!

بسیاری از ستاره ها و چهره های مشهور هستند که دوست ندارند بچه هایشان پا جای پای آنها بگذارند و کسی نمی تواند آنها را سرزنش کند. بنابراین اجازه نمی دهند که بچه هایشان در رسانه ها دیده شوند تا بدین ترتیب زندگی آینده آنها زیر ذره بین رسانه ها نباشد تا بعدها زندگی راحت تری داشته باشند.

 ستاره های زیر تا به امروز سعی کرده اند بچه هایشان از جلوی لنز دوربین خبرنگاران تا حد امکان دور باشند.

مت دیمون

ستاره , ستاره ها , ستاره اسکندری

 
این ستاره موفق هالیوودی که سه دختر به نام های ایزابلا 6 ساله، جیا 4 ساله و استلا 23 ماهه و یک دخترخوانده به نام الکسیا 14 ساله است، امیدوار است که دخترانش تا می توانند از دید رسانه ها دور باشند. او در مصاحبه با هالیوود ریپورتر گفته بود: «من سعی می کنم دخترامو به جهتی خلاف بازیگری سوق بدم. این کار برای خانما در مقایسه با آقایون متفاوته. بازیگری خیلی برای خانما خشنه. آقایون از چهل سالگی به بعد نقشای خیلی خوبی می گیرن و همون موقع است که بهترین عملکرد و توانایی شونو رو نشون میدن.»

جانی دپ

هتل ستاره طلایی کیش , ستاره پسیانی , آسمان پر ستاره

 
اگر لیلی-رز، دختر جانی دپ، یا پسرش جک، وارد حرفه بازیگری می شدند، او چه فکری می کرد و چه حسی داشت؟ او در جواب این سوال به خبرنگار سی ان ان می گوید: «وحشت زده می شدم. وقتی به اندازه هر کدوم از ما تو این زمینه بوده باشی و کار کرده باشی، درک خیلی خوبی از عدم پذیرش این شغل در ابتدا و در ادامه راه داری. و امیدوار هستی که بچه هات کارهای بهتری انجام بدن... دوست داری بچه ت یه نقاش یا یه شاعر بزرگ بشه. دوست نداری بچه هات رئیس داشته باشن.»

بروک شیلدز

ستاره قطبی , مجله اینترنتی ستاره , ستاره باکس


بروک با آنکه خودش بچه ستاره بوده امیدوار است که دخترانش – روان 9 ساله و گریر 6 ساله – شغل هایی غیر از بازیگری یا مدلینگ انتخاب کنند. او در مصاحبه با لایف اند استایل می گوید: «بخاطر خودشون امیدوارم این شغلو انتخاب نکن. چون فشار و استرس زیادی داره. وقتی تحصیلات داشته باشن هر کاری دلشون بخواد می تونن انتخاب کنن. اگه به کمک من نیاز داشته باشن، سعیمو می کنم، ولی امیدوارم علایقشون به سمت بازیگری نباشه.»

بریتنی اسپیرز

دره ستاره ها , روزنامه ستاره صبح , ستاره شناسی


این پاپ استار مشهور در مصاحبه با مجله کازموپولیتن قاطعانه اعلام کرد که نمی خواهد پسرانش پا جای پای او بگذارند و در این مورد گفت: «اگه پسرام بهم می گفتن که می خوان وارد کسب و کار سرگرمی بشن، در اتاقشونو روشون قفل می کردم تا سی سالشون بشه.»

نیک کنون

استخر ستاره , ستاره کره , خاله ستاره


وقتی مجله Parade از نیک می پرسد که آیا می خواهد دوقلوهایش شانس ستاره شدن در شوی تلویزیونی خودش یعنی America's Got Talent را داشته باشند یا خیر، در جواب می گوید: «به هیچ وجه. این حس شخصی منه. ولی اگه از همسرم بپرسید میگه "آره، سال دیگه ثبت نامشون کنیم!" ... به عنوان یه پدر و شاید بخاطر اینکه تازه پدر شدم، خیلی روشون تعصب دارم و خیلی روشون حساسم و دوست ندارم کسی در مورد اونا قضاوت کنه.»

الیسون هانیگان

عکس ستاره , مجله ستاره , هتل ستاره دریا لنگرود


الیسون به خبرنگار Celebrity Baby Scoop گفته است که می خواهد دختر بزرگش ساتیانا، 3 ساله، تربیت خوبی داشته باشد و در تربیتش بر بازیگری تأکیدی صورت نگیرد. او می گوید: «من خیلی نگرانم از اینکه اونو تو لوس آنجلس بزرگ کنم، چون اینجا بچه های کوچیکی رو می بینید که به چیزایی اهمیت میدن که اصلاً نباید ازشون چیزی بدونن. من دوست دارم دخترم دوران کودکی نرمالی داشته باشه. ولی اگه وقتی بزرگ شد بخواد وارد دنیای بازیگری و شو بشه، ازش حمایت می کنم.»

جسیکا آلبا

سه ستاره , تابلو شب پر ستاره , هتل های 5 ستاره مشهد

 
با آنکه جسیکا خودش در سن کمی بازیگری را آغاز کرده است، ولی نمی خواهد دخترانش آنر و هیون اینطور باشند. او می گوید: «من یه بچه بازیگر بودم و با توجه به شرایطی که توش قرار داشتم، برام مشکلی پیش نیومد، ولی خوش شانسم که به دخترام زندگی کاملاً متفاوتی بدم و امکان تحصیلاتی رو براشون فراهم کنم که خودم هرگز نداشتم. وقتی کالجشونو تموم کردن، اگه خواستن می تونن وارد رشته های هنری بشن و این از نظر من اشکالی نداره. من معتقدم وقتی تجربه شما از زندگی بیشتر باشه، هنرمند بهتری میشید، ولی تو این سن اونارو تشویق نمی کنم که وارد چنین محیطی بشن.»

کریستینا اپلگیت

لاله و ستاره اسکندری , ستاره اسکندی , هتل های 6 ستاره ایران

 
سیدی گریس، دختر کوچولوی 1 ساله کریستینا را به این زودی ها در تلویزیون یا سینما نخواهید دید. کریستینا در مورد دخترش به خبرنگار E! Online گفته است: «اون اجازه داره درس بخونه و اگه خواست می تونه کلاس های بازیگری یا رقص رو بگذرونه. ولی وقتی صحبت از پول گرفتن در ازای نشون دادن استعدادها باشه، تا وقتی که 18 سالش بشه، محکم میگم "نه!"»

هیلاری داف

اسم ستاره ها , ستاره دریایی , ستاره و لاله اسکندری


هیلاری در مصاحبه با Piers Morgan نگرانی شدیدش در مورد احتمال بازیگر شدن پسرش لوکا را ابراز کرده بود و گفته بود: «من فکر نمی کنم راهی وجود داشته باشه که بشه جلوشو گرفت. معتقدم بچه ها می دونن چی میخوان. فقط دعا می کنم این چیزی نباشه که اون میخواد.»
اخبار فرهنگی -  برترین ها

 


ویدیو : ستاره های مخالفِ ستاره شدن فرزندانشان!