ستاره هایی که همسران زشتی دارند +عکس : اینکه بخواهیم فردی را زشت بمانیم اصولاً ...


اینکه بخواهیم فردی را زشت بمانیم اصولاً کار درستی نیست، ولی اگر بخواهیم زوج ها را در سطح ستاره ها و افراد مشهور با هم مقایسه کنیم، بعضی از آنها به هیچ وجه بهم نمی آیند و از انتخاب بعضی از آنها ناامید شده ایم. خودتان ببینید و قضاوت کنید.      

پادشا: درک اینکه چرا آنجلینا جولی و برد پیت با هم هستند یا اینکه چرا تام کروز و کیتی هولمز مجذوب هم شده بودند زیاد سخت نیست، همه این ستاره هایی که نام بردیم در لاتاری ژنتیک شماره های طلایی داشته اند ولی درک اینکه چرا آدریانا لیما، سوپرمدل مشهور، فردی مانند مارکو یاریک را به همسری قبول کرده، در ذهن هیچ مردی نمی گنجد؟! اینکه بخواهیم فردی را زشت بمانیم اصولاً کار درستی نیست، ولی اگر بخواهیم زوج ها را در سطح ستاره ها و افراد مشهور با هم مقایسه کنیم، بعضی از آنها به هیچ وجه بهم نمی آیند و از انتخاب بعضی از آنها ناامید شده ایم. خودتان ببینید و قضاوت کنید.

1. کریستینا هندریکس و جفری ارند


ستاره هایی که در بهترین حالت، قیافه متوسطی دارند  , فیلم هایی که ارزش دیدن دارند , ورزش هایی که برای بدن ضرر دارند

نقش هندریکس در سریال "Mad Men” نقش یک موقرمز قدرتمند است و قطعاً خود کریستینا نیز از آن دسته از بازیگرانی است که روی فرش قرمز نگاه ها را به سمت خود جذب می کند. ولی همسر او چندان به او نمی آید.

2. آدریانا لیما و مارکو یاریک


کشور هایی که کنکور دارند , توالت ایرانی بر توالت فرنگی چه مزیت هایی دارند؟ , سوره هایی که سجده دارند

ورزشکاران بیشتر با میزان مهارت ها و قدرت بدنی شان سنجیده می شوند تا ظاهرشان. شاید آدریانا لیما، سوپرمدل برزیلی هم از ورزشکار بودن یاریک خوشش آمده، در غیر این صورت یاریک که یک بسکتبالیست صربی است، ظاهر خوبی ندارد که هیچ، تا حدودی چهره او عجیب به نظر می رسد.

3. ویلیام اچ. میسی و فلیسیتی هافمن


خانه هایی که گاراژ دارند , دخترها به چه مکان هایی علاقه دارند , عکس هایی که خطای دید دارند

فلیسیتی هافمن، بازیگر زیبای سریال "Desperate Housewives” بود و قطعاً بازی او در این سریال فراموش نشدنی است. ولی برای همسرش نمی توانیم از هیچ صفتی مترادف با زیبا یا خوش تیپ استفاده کنیم.

4. الیزابت بنکز و مکس هندلمن


برای ازدواج چه اسم هایی با هم تناسب دارند , ستاره هایی که با افزایش سن , شغل هایی که سود زیاد دارند

الیزابت در فیلم "Pitch Perfect” نشان داد که هم بازیگر زیبایی است و هم مهارت خوانندگی دارد. ولی مکس هندلمن تهیه کننده، زیاد فتوژنیک به نظر نمی رسد.

5. هیو جکمن و دبورا-لی فرنس

گیاهان چه فاید هایی دارند , خواسته هایی که مردان از زنان دارند , مدل مو عروس برتر برای خانم هایی که پوست سبزه دارند

در استاندارد افراد نرمال و عادی، دبورا اتفاقاً زن بسیار زیبایی است. ولی در استانداردهای هالیوودی اگر بخواهیم نظر بدهیم، او فقط زنی خوش شانس با شخصیتی فوق العاده است که یکی از خوش تیپ ترین بازیگران هالیوود همسر اوست.

6. هایدی کلوم و سیل


کودکان به چه مکمل‌هایی نیاز دارند؟ , میوه هایی که دارند برای جوانی , شیشه هایی که قابلیت پخش تیزر دارند

قطعاً کار موزیک این خواننده بریتانیایی درجه یک است، ولی در مقایسه با زیبایی همسرش هایدی کلوم که ملکه سوپرمدل ها است، او حرفی برای گفتن ندارد. البته این زوج فقط 7 سال با هم زندگی کردند.

7. ایسلا فیشر و ساشا بارون کوهن

تاجران موفق چه ویژگی هایی دارند ؟ , پولدارهای ایران چه شغل‌هایی دارند؟ , رستوران هایی که صبحانه دارند

زندگی با یک کمدین دشوار است، به خصوص اگر آن کمدین، تیکی داشته باشد که همیشه در حال تظاهر به شخصیت های روستایی باشد تا ببیند که واکنش مردم چیست. وجهه عمومی کوهن تاحدودی فراموش شدنی است، به خصوص اگر بخواهیم او را با Borat یا شخصیت های تقلبی دیگر او مقایسه کنیم.

8. اولیویه سارکوزی و مری-کیت اولسن

چه رنگ هایی با هم تناسب دارند , سلبریتی ها و ستاره هایی که سرمایه گذاران موفقی هستند , داروخانه هایی که مستینون دارند

بینندگان سریال های تلویزیونی با دیدن دوقلوهای اولسن خیلی زود عاشق آنها شدند، ولی هیچ وقت هیچکس نتوانست این دو را از هم تشخیص دهد. در مقابل سارکوزی از آن چهره های جذاب و تو دل برو نیست، ولی قطعاً بانکدار خوبی است و نیمه شهرتی نیز بخاطر نسبت برادر ناتنی بودن با رئیس جمهور سابق فرانسه بدست آورده است.


ویدیو : ستاره هایی که همسران زشتی دارند +عکس