ستاره بارسلونا تسلیم یک ایرانی شد! : فرهاد مشیری سهامدار رسمی باشگاه اورتون ...


فرهاد مشیری سهامدار رسمی باشگاه اورتون توانست با سرمایه نجومی خود در جذب ستاره پیشین بارسلونا موفق ظاهر شود. باشگاه خبرنگاران جوان: فرهاد مشیری سهامدار رسمی باشگاه اورتون توانست با سرمایه نجومی خود در جذب ستاره پیشین بارسلونا موفق ظاهر شود.

رونالد کومان با باشگاه اورتون به توافق رسیده است و پیش بینی می شود که در پایان هفته به عنوان سرمربی جدید تیم آبی پوش معرفی شود.

به نظر می رسد که کومان نتوانسته در برابر مبلغ پیشنهادی سهام دار جدید باشگاه اورتون تاب بیاورد!

کومان که تمایلی برای ترک باشگاه ساوتهمپتون نداشت، معتقد بود که باشگاه یاد شده فرصتی مناسب را برای حضور او در لیگ برتر جزیره در سال 2014 فراهم کرده بود.

در حالی که باشگاه ساوتهمپتون با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند و کومان نیز از این موضوع به خوبی آگاه است، اما وی با حضور در باشگاه اورتون و تزریق پول و سرمایه از سوی فرهاد مشیری مولتی میلیاردر ایرانی، می تواند در بازار نقل و انتقالات به دنبال بازیکنانی با سطح بازی متفاوت باشد.

رونالد کومان فوتبالیست بازنشسته و سرمربی اهل هلند است. او سابقهٔ حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا به‌همراه تیم بارسلونا را در سال ۱۹۹۲ در کارنامه خود دارد. وی هم‌چنین سابقهٔ حضور در تیم ملی هلند را به عنوان بازیکن و مربی داشته‌است.

در ردهٔ ملی، او یکی از ستارگان تیم ملی هلند در کنار افرادی مانند مارکو فان باستن، دنیس برکمپ، فرانک رایکارد و رود گولیت بود. او به همراه تیم ملی هلند قهرمان جام ملت‌های اروپا در سال ۱۹۸۸ شد.

او همچنین دو بار قهرمان جام باشگاه‌های اروپا در فصل‌های ۱۹۸۷–۸۸ با آیندهوون و ۱۹۹۱–۹۲ با بارسلونا شد. او همچنین در سالهای ۱۹۸۷ و ۱۹۸۸ فوتبالیست سال کشور هلند شد.


ویدیو : ستاره بارسلونا تسلیم یک ایرانی شد!