ستاره از راه رسیدهٔ هالیوود: "حاضر نیستم به خاطر یک نقش، به خودم گرسنگی بدهم" :



ستاره های هالیوود , کمد لباس و کیف و کفش ستاره های هالیوود عکس  , سکس کیارستمی با ستاره های هالیوود

جنیفر لارنس ستاره فیلم پرفروش «بازی بقا» [The Hunger Games] حالا حالا ها خیال ندارد که برای بازی در یک فیلم رژیم بگیرد.

به گزارش کافه سینما به نقل از رویترز، لارنس بیست و دو ساله که نقش کاتنیس اِوِردین را در مجموعه تریلرهای مرگ یا زندگی «بازی بقا» بازی می کند اخیرا در مصاحبه ای با مجله «ال» گفته است که در فیلمنامه اشاره ای به کم کردن چند کیلوگرم از وزنش نشده است.

ستاره جوان هالیوود گفت: «من هرگز برای بازی در یک نقش به خودم گرسنگی نمی دهم.» دیدگاهی که البته با بسیاری از هالیوود نشینانی که دغدغه ای جدی برای رژیم گرفتن دارند در تعارض است.

مشاهده شمایل ظاهری لارنس در «بازی بقا» ابروهای برخی از منتقدین را بالا انداخت؛ منتقدانی که به نظرشان این هنرپیشه برای ایفای نقش شخصیت‌اش در این فیلم، کمی بیش از حد «سالم» به نظر می رسید.

لارنس در ادامه گفت: «من نمی خواهم مثل دختر کوچولوها به نظر برسم... مثلا چون می خواهم نقش کاتنیس را بازی کنم پس باید از شام صرف نظر کنم.» در ادامه اضافه کرد: «این مساله ای بود که در طول دوران آماده سازی کاملا از آن آگاه بودم... من تلاش می کردم که اندامی مناسب و نیرومند داشته باشم و نه لاغر و مُردنی.»

رنج کشیدن برای ظاهر شدن در یک نقش با کم یا زیاد کردن وزن در مدت زمانی کوتاه قسمتی از سنت رایج در هالیوود است.

ناتالی پورتمن برای کم کردن ده کیلوگرم از وزن خود به خاطر نقش اسکاری اش در قامت یک بالرین در «قوی سیاه» مورد تحسین همگان واقع شد؛ همینطور رابرت دنیرو که سالها پیش برای بازی در «گاو خشمگین» سی کیلوگرم به وزن خود اضافه کرده بود.

البته شمایل ظاهری لارنس هیچگونه آسیبی به نقش‌اش در «بازی بقا» نرساند و نخستین فیلم از این مجموعه دنباله دار حدود ششصد و هفتاد میلیون دلار در سرتاسر جهان فروش داشت. لارنس از همین حالا برای سه دنباله دیگر قرارداد بسته است.... / کافه سینما


ویدیو : ستاره از راه رسیدهٔ هالیوود: "حاضر نیستم به خاطر یک نقش، به خودم گرسنگی بدهم"