ستاره‌های ایرانی چه عینك‌هایی می‌زنند؟ : عینك‌های شب وسیله‌ای شده تا ستاره‌های ...


عینك‌های شب وسیله‌ای شده تا ستاره‌های مشهور، چهره خود را پشت آن پنهان كنند و به راحتی به گشت و گذار بروند. در این مطلب مدل‌های محبوب و جدید دنیای عینك را مورد بررسی قرار داده و به شما نشان می‌دهیم. مجله زندگی ایده آل: عینك آفتابی با هدف وسیله‌ای برای دفع اشعات مضر آفتاب و محافظت از چشم در برابر نور خورشید طراحی شد اما طولی نكشیدکه به عنوان وسیله‌ای زینتی مورد توجه طراحان قرار گرفت و یكی از اهرم‌های كاربردی برای خوش‌پوشی شد؛ تا جایی كه عینك‌های شب طراحی و تولید شدند و وسیله‌ای شد تا ستاره‌های مشهور، چهره خود را پشت آن پنهان كنند و به راحتی به گشت و گذار بروند. در این مطلب مدل‌های محبوب و جدید دنیای عینك را مورد بررسی قرار داده و به شما نشان می‌دهیم ستاره‌های ایرانی چه عینك‌هایی بر چهره می‌زنند.

1. عینك خلبانی (Aviator)

طرح ماندگار تاریخ

عینك خلبانی (Aviator) یكی از مشهورترین و محبوب‌ترین مدل‌های عینك مردانه است. این عینك برای اولین بار توسط كمپانی «Bausch & Lomb» در سال 1936 برای خلبان‌ها و محافظت از چشمان آنها طراحی شد و به همین دلیل تا امروز به نام مدل خلبانی شناخته می‌شود. اولین‌های مدل عینك خلبانی با انتشار تصویر ژنرال مك آرتور در جنگ جهانی دوم معروف و شناخته شد. 

توالت ایرانی بر توالت فرنگی چه مزیت هایی دارند؟ , ستاره هایی که در بهترین حالت، قیافه متوسطی دارند  , ستاره هایی که با افزایش سن

بعدها كمپانی ری‌بن با تغییرات اندكی در ظاهر آن، مدل خلبانی را به انحصار خود درآورد. اگرچه برندهای دیگر هم به این مدل توجه نشان دادند و آن را ارائه كردند اما عینك خلبانی  «ری‌بن» مشهورترین و در عین حال محبوب‌ترین آنهاست.

شیشه این عینك معمولا تیره یا جیوه‌ای است اما رنگ‌های روشن و فانتزی هم توسط طراحان ارائه شده است. زاویه شیشه و وسعت آن كه دو،سه‌برابر چشم است،كار محافظت از چشم را به خوبی انجام می‌دهد؛ در واقع این عینك تاریخی، علاوه بر داشتن ظاهری كلاسیك و جذاب، چشم‌ها را از اشعه مضر آفتاب در امان نگه می‌دارد و راحت و كاربردی است. فریم عینك از فلز مستحكم و در عین حال سبك ساخته شده و با پل دو یا سه تایی، كه به اصطلاح Bullet hole (سوراخ گلوله)است به دسته متصل شده است.

عینك خلبانی به دلیل ماهیت كلاسیكی كه دارد، مدل محبوب سوپراستارها محسوب می‌شود. دلیل اصلی این علاقه‌مندی، همیشگی بودن آن است. مدل خلبانی همیشه و همه فصل جذابیت و كاربرد دارد و منحصر به موقعیت خاصی نیست. به زبان خودمانی، این مدل عینك به اصطلاح از مد نمی‌افتد.

امین حیایی، سوپراستار سینمای ایران با تیپی كلاسیك سراغ عینک خلبانی ری بن رفته و با انتخاب دقیق و مناسب رنگ شیشه دودی، آن را با كت و شلوارش هماهنگ كرده است. پس باید به خاطر داشت شیشه دودی این مدل عینك از رنگ‌های دیگر آن كلاسیك‌تر و رسمی‌تر است.

سلبریتی ها و ستاره هایی که سرمایه گذاران موفقی هستند , سریال هایی که اعتراض اقلیت های ایرانی برانگیخت , ماجرای ستاره ترکیه ای و خواستگار سیریش ایرانی اش

 بهرام رادان با این تیپ اسپرت و تابستانی عینك خلبانی جیوه‌ای به چشم زده كه این انتخاب او را منحصر به فرد و در عین حال پایبند به اصول مد نشان می‌دهد. این مدل عینک خلبانی ری بن، سال گذشته بازار گرمی داشت و یکی از جریان های اصلی مد بود . عینک خلبانی با فرم های مختلف صورت هماهنگی دارد اما بهترین انتخاب برای صورت های مستطیلی است.

سریال هایی که اعتراض اقلیت های جامعه ایرانی برانگیخت , اخبار ستاره های ایرانی , ستاره هایی که میبینیم

امیر آقایی،هنرمند خوش‌سلیقه و با وقار، با انتخاب این مدل عینك نمونه بارزی از زیبایی در عین سادگی است. این عینك اسپرت با حال و هوای كلاسیك به چهره او  جذابیت بخشیده است. نباید فراموش كرد عینك خلبانی با این رنگ شیشه محبوب‌ترین مدل آن است؛ پس چه اسپرت‌پوش باشید و چه كلاسیك‌پوش می‌توانید این مدل را با خیال راحت به چشم بزنید.

ادویه هایی که در غذاهای ایرانی استفاده می شوند , عکس هایی از بازیگران زن ایرانی , شام ایرانی ستاره اسکندری

مدل جیوه‌ای، بیشتر انعكاس دریا و آسمان آبی در چشم را تداعی می‌كند و به همین دلیل برای فصل بهار و تابستان مناسب‌تر است. به دلیل بارز و نمایان بودن شیشه عینك در صورت شما این مدل به آقایان تنوع‌طلب پیشنهاد نمی‌شود چون ممكن است زودتر از وقتی كه فكرش را بكنید، دل‌تان را بزند!

شیشه رنگی عینك خلبانی، علاوه بر رنگ‌های تیره شامل رنگ‌های روشن و فانتزی هم می‌شود. رنگ روشن، این مدل را از كلاسیك بودن دور می‌كند و برای آقایانی مناسب است كه می‌خواهند خاص باشند و در عین حال اعتماد به نفس بالایی دارند. كسانی كه دوست ندارند زیبایی چشمان خود را پشت قاب عینك پنهان كنند باید سراغ این مدل عینك بروند مانند كامران تفتی.

ستاره های ایرانی , عکس هایی شخصی بازیگران زن ایرانی , توالت ایرانی بر توالت فرنگی چه مزیت هایی دارند



2. عینك گرد

طرح نامداران هنر عینك گرد كه به عینك مادر بزرگ (Granny glasses) یا عینك جان لنون معروف است و از مدل‌های بارز و محبوب دهه 1970 میلادی محسوب می‌شود. به دلیل سبك منحصر به فرد و علاقه هنرمندان به این مدل، به نام عینك هنری هم شهرت پیدا كرده است؛ هنرمندانی چون جان لنون، مایك جگر و جری گارسیا از این عینك به عنوان وسیله‌ای برای متمایز كردن خود از دیگران استفاده كردند. همچنین به علت استفاده جودی فوستر از این عینك در فیلم « راننده تاكسی» استقبال از آن به اوج خود رسید.

مدل اورجینال عینك گرد، فلزی با شیشه تیره است. سایز آن نه خیلی كوچك و نه بزرگ است و یك پل فلزی، روی بینی جای می‌گیرد.  با تغییر و تحولات دنیای مد، طرح‌های فانتزی و مدرن هم به این مدل‌ها افزوده شد؛ شیشه‌های رنگی یا جیوه‌ای، فریم كائوچویی و سایزهای غیر متعارف. 

دانلود فیلم ایرانی , فیلم ایرانی , بک لینک رایگان ایرانی

این عینك به دلیل مدل خاص همه پسند نیست و دوره‌ای مد می‌شود و با تیپ‌هایی خاصی هماهنگ  است. نوید محمدزاده، هنرمند خاص و خوش‌پوش با انتخاب نسخه مدرن این عینك كه با نسخه اصلی آن تفاوت چشمگیری دارد (از جمله سایز بزرگ‌تر و لبه متالیك) تیپ متفاوتش را نشان می‌دهد.



3. عینک ری بن

از سال 2012 این سبك دوباره توجه‌ها را به خود جلب كرد و علاوه بر«  ری‌بن»  سایر برندها هم به این مدل توجه كردند. این مدل اسپرت و جوان‌پسند است و بیشتر مناسب تیپ‌های ساده و غیررسمی محسوب می‌شود. طرح‌های زیبا و خاصی مثل كائوچوی طرح پلنگی، كمی رسمیت به ظاهر این عینك می‌بخشد.

فیلم جدید ایرانی , فیلم ایرانی جدید , ای پی ایرانی

بازگشت یك اسطوره

ویفر مدل پرطرفدار ری‌بن در سال 1956 در دنیای عینك متولد شد. مدل اصلی این عینك كائوچویی است و در گوشه فریم ذوزنقه‌ای شكل، یك تكه فلز نقره‌ای رنگ وجود دارد؛ از افراد مشهوری كه به این مدل علاقه نشان داده‌اند می‌توان از جیمز دین، روی اوربیسون و الویس پریسلی نام برد. رنگ اصلی این فریم، سفید و مشكی است و رنگ‌های فانتزی بعدها توسط طراحان مختلف ارائه شد. در اوایل دهه 1980 مدل و رنگ‌های فانتزی سبك این عینك را از قبل متفاوت کرد.

آی پی ایرانی , تبلیغ ایرانی , دیپلماسی ایرانی



4. عینک ساده و اسپرت

جذاب اما رفتنی

در دنیای عینك‌های ساده و اسپرت، عینك‌های فانتزی هم به چشم می‌خورد. این عینك‌ها یا سایزش بزرگ‌تر از حد معمول است یا ابزار و یراق طلایی و نقره‌ای مثل زنجیر، پلاك، مارك و... روی دسته یا روی فریم عینك كار شده است.  

گاهی شیشه‌ای متفاوت هم می‌تواند به عینك نمایی‌ فانتزی ببخشد؛ مثل شیشه یكسره، شیشه مدل‌دار با اشكال هندسی متفاوت و... . معمولا افرادی كه دوست دارند متفاوت باشند،سراغ این عینك می‌روند. سبك این عینك متفاوت است و ممكن است زود از مد بیفتد یا برای شما عادی شود؛بنابراین افرادی برای خرید این عینك هزینه می‌كنند كه كلكسیون عینك تكمیلی دارند یا افرادی كه به تغییرات دنیای مد بی‌توجه هستند.

ستاره , ستاره ها , گوگل فارسی ایرانی

آرمین afm2 به عنوان یك جوان امروزی با انتخاب این عینك متفاوت و فانتزی چهره خود را بیش از پیش متفاوت کرده‌ و با اعتماد به نفس تمام رنگ لوكس و متفاوت به چهره خود بخشیده است. 


ویدیو : ستاره‌های ایرانی چه عینك‌هایی می‌زنند؟