ستاد رسیدگی و حل مشکلات تولید و صنعت :         با تصويب هيئت وزيران؛ ستاد ...



 

 

 

 

مصاحبه درباره مشکلات تولید کنندگان , صنعت نفت , تولید محتوا

با تصويب هيئت وزيران؛

ستاد رسیدگی و حل مشکلات تولید و صنعت تشکیل شد


تصمیمات ستاد رسیدگی و حل مشکلات تولید و صنعت پس از تصویب وزیر صنایع و معادن به عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور اجرایی موضوع مذکور برای دستگاه‌های ذی ربط لازم الاجرا می‌باشد.

هیئت وزیران در راستای تسریع درحل مشکلات کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی با تشکیل ستادی مرکب از وزراتخانه‌های صنایع ، اقتصاد، نیرو، کار، رفاه و بانک مرکزی موافقت کرد.
به‌ گزارش ايلنا، هیئت وزیران بنابه پیشنهاد رئیس‌جمهور و به استناد اصل یکصد و بیست و هفتم قانون اساسی به منظور حل سریعتر مشکلات اجرایی واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی و شهرک‌های صنعتی، ستادی به ریاست وزیر‌ صنایع و معادن و با حضور معاونان و مدیران ذی‌ربط آن وزارتخانه و نماینده تام الاختیار وزارت اموراقتصادی و دارایی (در زمینه امور مالیاتی و امور گمرکی)، وزارت نیرو، وزارت کار و امور اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بانکهای عامل کشور تشکیل می‌شود.
بنابراین گزارش، تصمیمات ستاد یاد شده پس از تصویب وزیر صنایع و معادن (علی اکبر‌محرابیان) به عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور اجرایی موضوع مذکور برای دستگاه‌های ذی ربط لازم الاجرا می‌باشد.
وزیر‌صنایع و معادن مکلف شد ماهیانه گزارشی از اقدامات انجام شده را به هیئت وزیران ارائه کند...../تحلیل:ایلنا


ویدیو : ستاد رسیدگی و حل مشکلات تولید و صنعت