«سایه روشن» از شبكه تهران به روی آنتن می رود :   سریال «اینجا تهران است» با ...



 

فیلم سایه روشن , عکس های نفیسه روشن و همسرش در برج میلاد تهران , محمدرضافروتن درفیلم سایه روشن

سریال «اینجا تهران است» با نام جدید «سایه روشن» به تهیه كنندگی كاوه افضلی از امشب ـ ۱۲ شهریور ـ به روی آنتن شبكه تهران می رود.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «سایه روشن»، روزهای زوج ساعت ۲۱ پخش می شود و تكرار آن روز بعد ساعت ۱۹ به روی آنتن می رود.

هر قسمت از این مجموعه تلویزیونی با صدای یکی از خوانندگان به روی آنتن می رود و ژاله علو نریشن های این مجموعه را خوانده است.

فتحعلی اویسی، ژاله علو، رویا نونهالی، نسرین مقانلو، لیلا بلوکات، ساعد هدایتی، امیرکاوه آهنین جان، مهتاج نجومی، مهدی سلوکی، مجتبی رجبی، آزاده ریاضی، مهرنوش الفتی، امیر کاظمی، مهران رجبی، حسین فلاح، شقایق نوروزی، رهام تدریسی، کتایون اویسی، علی اویسی، طیبه محمدزاده، علیرضا شهیری، ملیسا دولت خواه و اکرم محمدی، محمد صادقی از جمله بازیگرانی هستند كه در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

«سایه روشن » به كارگردانی آرش معیریان و نویسندگی محمدمحمود سلطانی ساخته شده که ماجرای زندگی سه زن به نام های نازنین، آتوسا و افسانه را که در مجتمعی زندگی می کنند و اتفاقاتی شرایط زندگی آنان را تحت الشعاع قرار می دهد به تصویر می كشد.

همچنین بعد از پایان ماه رمضان سریال «جدایی» محصول مشترك ایران و پنج كشور تركیه، آذربایجان ، گرجستان ، ارمنستان و تركمنستان روزهای فرد ساعت ۲۳ به روی آنتن می رود.

جلیل اصغری تهیه كنندگی بخش های ایران و بولنت اردینچ، تهیه كنندگی بخش های بین الملل را برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار ایسنا ، «جدایی» به كارگردانی متین بالك اوغلی و با بازی آتیلا سارال ، آرزا اگین ، سزن آرای ، كاهان اورقانچی اوغلی ، وحید منافی ، لاله یوسفی نجمی ، علی رضا بلالی ، خسرو شاهی ، آرش شیركش ، رحیم فلاح و خلیل اصغری ساخته شده است...../ خبرگزارى ایسنا 


ویدیو : «سایه روشن» از شبكه تهران به روی آنتن می رود