سایت ثبت‌ نام یارانه‌ جعلی است : پست بانک ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد،سایت ...


پست بانک ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد،سایت دریافت اطلاعات بانکی مردم جعلی است. خبرگزاری تسنیم:  پست بانک ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد،سایت دریافت اطلاعات بانکی مردم جعلی است.

بعد از شروع به کار سایتی جعلی جهت دریافت اطلاعات بانکی مردم برای ثبت‌نام در طرح واریز یارانه، پست بانک ایران اطلاعیه‌ای مهم درباره سوء استفاده‌های احتمالی از آرم و لوگوی این بانک منتشر کرد.

 پست‌بانک‌ایران طی اطلاعیه‌ای مهم به دارندگان کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب درباره سوء استفاده‌های احتمالی سودجویان از کارت‌های بانکی با آرم و لوگوی این بانک در فضای اینترنتی هشدار داد.

این بانک با اشاره به ارسال پیامک‌ از سوی برخی افراد فرصت‌طلب و سودجو به هموطنان درمورد ارائه اطلاعات کارت‌های بانکی جهت ثبت‌نام در مرحله سوم یارانه‌ها، عنوان کرد: این بانک جهت دریافت اطلاعات افراد خانوار و ثبت در سامانه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، اطلاعیه و فراخوانی نداده و هیچگونه مسئولیتی هم در این راستا ندارد.

براین اساس از هموطنان درخواست شده از پاسخگوئی به این پیامک‌ها و تکمیل فرم ثبت‌نام مرحله سوم یارانه‌ها با آرم و لوگوی بانک‌ها از جمله پست بانک ایران بر روی اینترنت خودداری نمایند.

برای هرگونه ثبت‌نام یا موارد مشابه آن هیچگونه نیازی به اطلاعات کارت بانکی افراد اعم از شماره کارت، تاریخ انقضاء، نام فرد و رمز مشتری نیست و امور مربوطه به ثبت‌نام هر درخواستی براساس شماره ملی اشخاص حقیقی و شناسه ملی اشخاص حقوقی صورت می‌پذیرد و موضوع یارانه‌ها نیز انحصاراً در اختیار سایت Refahi.ir است.

سایتی جعلی با آرم و دیزاین پست بانک به آدرس www.yaraneha.com اقدام به ثبت‌نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی می‌کند که علاوه بر فرم ورود اطلاعات سرپرست خانواده، اطلاعاتی نظیر شماره کارت، رمز اینترنتی کارت، شماره شناسایی دوم، تاریخ انقاضی کارت و شماره موبایل را نیز طلب می‌کند.


ویدیو : سایت ثبت‌ نام یارانه‌ جعلی است