سامپائولی: لیونل مسی شب خوبی نداشت : سرمربی تیم ملی فوتبال شیلی از عملکرد شاگردانش ...


سرمربی تیم ملی فوتبال شیلی از عملکرد شاگردانش در جام ملت‌های آمریکای جنوبی بسیار راضی است و عنوان قهرمانی را به همه آنها تبریک گفت. خبرگزاری ایسنا: تیم ملی فوتبال شیلی با هدایت سرمربی آرژانتینی خود توانست در فینال رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای نخستین بار در تاریخ بالای سر ببرد. شاگردان خورخه سامپائولی در دیدار نهایی موفق شدند در ضربات پنالتی آلبی‌سلسته را شکست بدهند تا میزبان موفق لقب بگیرند.

طبیعی است که خوشحال‌ترین فرد از قهرمانی شیلی سامپائولی، سرمربی آرژانتینی این تیم باشد که توانست این موفقیت تاریخی را برای فوتبال شیلی به دست آورد و نام خود را برای همیشه در تاریخ این کشور جاودان سازد.

او در نشست خبری بعد از بازی گفت: باید به بازیکنان شیلی به خاطر این بازی بسیار خوب و تلاش زیادی که از خود نشان دادند، تبریک بگویم و از همه آنها تشکر کنم. شیلی بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد و با این توانایی می‌تواند موفقیت‌های بیشتری را به دست بیاورد.

سرمربی تیم ملی فوتبال شیلی ادامه داد: از قهرمانی شیلی بسیار خوشحال هستم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم بهترین‌های آرژانتین را از کار بیندازیم. لیونل مسی شب خوبی نداشت و این کمک زیادی به ما کرد. به خوبی توانستیم بهترین بازیکنان جهان را مهار کنیم.

سامپائولی در پایان گفت: وقتی یک تیم می‌تواند قهرمانی در یک رقابت را به دست آورد، مردم شروع به رویاپردازی می‌کنند و این کار را بسیار سخت می‌کند. باید بگویم که رقابت بسیار سختی در پیش رو داریم. باید در انتخابی جام جهانی 2018 به میدان برویم و این قهرمانی ما هیچ ارتباطی با این رقابت‌ها ندارد. همه ما می‌دانیم که کار بسیار سختی پیش رو داریم. در انتخابی جام جهانی دیگر میزبان همه بازی‌ها نیستیم و باید در شرایط مختلف به میدان برویم و این کار را برای ما سخت می‌کند.


ویدیو : سامپائولی: لیونل مسی شب خوبی نداشت