سامسونگ دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور Dual-Pixel خودش را معرفی کرد : شرکت سامسونگ ...



دوربین مداربسته سامسونگ , تنظیمات دوربین گوشی سامسونگ , دوربین pixel

شرکت سامسونگ امروز دوربین ۱۲ مگاپیکسلی خودش را با سنسور Dual-Pixel معرفی کرد و احتمال دارد که از این دوربین در گوشی‌های مختلف استفاده شود.

یکی از ویژگی‌های خوب گوشی‌های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج وجود دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور Dual-Pixel بود. سامسونگ برای این گوشی‌ها از سنسور IMX260 شرکت سونی استفاده کرده بود؛ اما به نظر می‌رسد که اکنون سنسور مخصوص خودش را ساخته که می‌تواند همان کار سنسورهای سونی را انجام دهد.

سنسور جدید سامسونگ ۱۲ مگاپیکسلی است و از فناوری Dual-Pixel بهره می‌برد و اندازه‌ی هر پیکسل آن هم ۱٫۴ میکرون خواهد بود. برای این دوربین از فناوری ISOCELL استفاده شده که باعث می‌شود رنگ‌ها بهتر در عکس‌ها ثبت شوند.

 

معرفی مدل های دوربین canon , کار با دوربین عکاسی سامسونگ , مشخصات گلکسی اس 8 رویت شد؛ منتظر دوربین 30 مگاپیکسلی باشیم؟

سنسور ۱۲ مگاپیکسلی سامسونگ

 

هنوز تاریخ عرضه‌ی این سنسور مشخص نشده و مدل اولیه‌ی آن تنها در گوشی گلکسی اس 7 به کار رفته بود. سامسونگ از هم اکنون تولید این سنسورهای جدید را آغاز کرده و به احتمال زیاد از چند ماه آینده در گوشی‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. سامسونگ قبلا هم در زمینه‌ی ساخت دوربین برای گوشی‌های خودش با سونی همکاری کرده بود. لازم به ذکر است که سنسور دوربین گلکسی S6 را هم سونی ساخته بود.

 

اخبار تکنولوژی - دیجی کالامگ


ویدیو : سامسونگ دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور Dual-Pixel خودش را معرفی کرد