سامسونگ بهترین برند دستگاه های اندرویدی : براساس مطالعه ای که اخیرا انجام شد ...


براساس مطالعه ای که اخیرا انجام شد و نتیجه آن امروز منتشر شده است ، سامسونگ بعنوان بهترین و محبوب ترین برند در ایالات متحده و البته در زمینه دستگاه های اندرویدی شناخته شده است و از این نظر مردم این برند را به دیگر برندهای موجود ترجیح داده اند
بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی , بهترین برند دستگاه تصفیه آب , بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

پادشا:  براساس مطالعه ای که اخیرا انجام شد و نتیجه آن امروز منتشر شده است ، سامسونگ بعنوان بهترین و محبوب ترین برند در ایالات متحده و البته در زمینه دستگاه های اندرویدی شناخته شده است و از این نظر مردم این برند را به دیگر برندهای موجود ترجیح داده اند . طبق نتایج بدست آمده ، در این تحقیق ، برندهای موتورولا ، HTC و ال جی در رتبه های بعدی قرار گرفته اند . همچنین طبق این مطالعه برندهای ZTE و Huawei دارای پائین ترین رتبه در این لیست می باشند .

در بخش دیگری از این گزارش ، حدود ۴۷ درصد از کسانی که در ایالات متحده اسمارت فونی را انتخاب می کنند ، ترجیح می دهند که اسمارت فونی اندرویدی را برای خرید انتخاب کنند ، در این گزارش آیفون با ۲۴ درصد در رتبه دوم انتخاب قرار دارد .

همچنین بخش جالب دیگری که در این گزارش است مربوط به نوع تصمیم گیری افراد برای تهیه اسمارت فون است . طبق این گزارش حدود ۴۷ درصد از کسانی که اندروید را بعنوان پلاتفرم خود انتخاب کرده اند ، تصمیم گیری آنها برای خرید این نوع پلاتفرم براساس تحقیق و جستجوی شخصی آنها بوده است ، حدود ۲۷ درصد از کسانی که این پلاتفرم را انتخاب کرده اند فقط به این دلیل این پلاتفرم را انتخاب کرده اند که معتقدند گوگل معتبرترین شرکت در این زمینه است .

نظر شما در این زمینه چیست ؟ اگر شما هم حق انتخاب داشته باشید آیا اسمارت فونی اندرویدی انتخاب می کنید ؟ کدام برند را بعنوان بهترین برند دستگاههای اندرویدی بازار انتخاب می کنید ؟ و در نهایت آیا فکر میکنید که در کشور ما نیز آمار استفاده از اسمارت فون ها به همین شکل باشد ؟


ویدیو : سامسونگ بهترین برند دستگاه های اندرویدی