سال 2015 چه آشپزخانه هایی مد می شود؟ : در سال 2015 آشپزخانه، تنها محلی برای ...


در سال 2015 آشپزخانه، تنها محلی برای پخت و پز نیست، بلکه به یک اتاق چند منظوره تبدیل می شود. آشپزخانه های 2015 فضایی است که غذاهایی خوش طعم در آن تهیه و سرو می شود، و همچنین فضایی برای گفتگو و دور همی های دوستانه و یا جشن ها است.      
پادشا: در سال 2015 آشپزخانه، تنها محلی برای پخت و پز نیست، بلکه به یک اتاق چند منظوره تبدیل می شود. آشپزخانه های 2015 فضایی است که غذاهایی خوش طعم در آن تهیه و سرو می شود، و همچنین فضایی برای گفتگو و دور همی های دوستانه و یا جشن ها است.

مدل پردهای جدید آشپزخانه 2015 , ایده هایی هوشمندانه برای آشپزخانه , روش‌هایی برای استفاده از رنگ‌های تیره در دکوراسیون آشپزخانه

پیش از این می دانستیم که آشپزخانه نقشی غیرقابل انکار در جشن ها دارد، اما در 2015 آشپزخانه در اصل یک اتاق مهمانی است و کاربردهای بسیار بالایی دارد. به همین دلیل نگاهی به ویژگی های مطلوب آشپزخانه در سال 2015 (از نگاه طراحان) می اندازیم تا برای طراحی آشپزخانه در سال جدید ایده بگیریم.

1.    جسارت در انتخاب رنگ

2015 سالی است که حال و هوایی جسورانه در آشپزخانه احساس می شود؛ بنابراین از افزودن رنگ های خاص به فضای خانه نهراسید. می توانید این جسارت را در رنگ کابینت ها اعمال کنید. با انتخاب رنگ های جذاب طبیعتا نقطه کانونی جدیدی در فضای آشپزخانه ایجاد می شود. فراموش نکنید که رنگ های تند و شاد برای رسیدن به تعادل به رنگ های سبک تر و خنثی تری نیاز دارند.

آشپزخانه 2015 , تجهیزات آشپزخانه صنعتی , کابینت آشپزخانه


2.    نورپردازی صنعتی

آشپزخانه از جمله فضاهایی است که برای تهیه غذا و مهمانی و گفتگو به نور کافی و مناسبی احتیاج دارد، و از این نظر نورپردازی و لوسترهای صنعتی مد امسال است.

لوازم آشپزخانه , آشپزخانه , هود آشپزخانه


3.    جزیره صنعتی مخصوص آشپزخانه

در 2015 سبک صنعتی مد اصلی آشپزخانه هاست. آشپزخانه ها با طراحی صنعتی شخصیت کاملا جدیدی به خود می گیرند. جزیره، جای خود را در وسط آشپزخانه حفظ می کند اما خوشبختانه کاملا متحرک و قابل تنظیم است و به همین دلیل محبوبیت بالایی پیدا کرده است. به دلیل کارایی بالا، این جزیره های سیار در انواع مختلفی موجود است. جزیره های جدید معمولا دارای چرخ و طبقات فلزی است.   

خانه و آشپزخانه , بهترین فیلم های 2015 , طراحی آشپزخانه


4.    افزایش کارآیی

در مورد گرایش ها در طراحی داخلی 2015 باید بگوییم که کارآیی حرف اول را می زند. برای افزایش کارایی چه چیز بهتر از افزودن تعداد طبقات و کمدهای آشپزخانه! زیرا کابینت های آشپزخانه محل نگهداری ضروری ترین لوازم آشپزخانه است و در تغییر دکور آشپزخانه حرف اول را می زند.

دکوراسیون آشپزخانه , وسایل آشپزخانه , absolute rest 2015


5.    کشوهای عمودی مخصوص آشپزخانه

در راستای افزایش فضاهای قابل استفاده و کاراریی بیشتر، کشوهای عمودی و متحرک در سال جدید رواج بیشتری خواهد داشت. هیچ قانونی وجود ندارد که حتما کشوهای آشپزخانه باید افقی باشد. طراحان کشوهایی بلند و عمودی را به مکان های غیر متداول تر اضافه می کنند. این شیوه بخصوص برای مواردی مثل کمد مخصوص ادویه کاربرد دارد.

آشپزخانه مدرن , بیشترین کلمات جستجو شده در ایران 2015 , آشپزخانه صنعتی


6.    جزیره های آشپزخانه با کارآیی تازه

در 2015 جزیره های آشپزخانه کاربردی بیش از «محل سرو غذا» می یابند. می توانید از آن به عنوان یک شی هنری و تزئینی و یا محفظه نگهداری استفاده کنید. برای محفظه های جزیره از درب های شیشه ای و یا آینه ای استفاده کنید که مد رایج سال جدید است.

دانلود فیلم 2015 , خرید اینترنتی صندلی اپن آشپزخانه , دکوراسیون آشپزخانه کوچک


7.    کفپوش چینی آشپزخانه

انتخاب طراحان در 2015 برای پوشش کف آشپزخانه، چینی، و کاملا نسبتا مقرون به صرفه است. این چینی ها در رنگ ها و طرح های مختلف در بازار موجود است. علاوه بر تنوع در شکل و ظاهر، از دوام نسبتا بالایی برخوردار است. نوع دیگری که با بودجه بیشتر می توان تهیه کرد، کاشی های جدید است که نمونه ای از آن را در تصویر زیر می بینید.  

اپن آشپزخانه , طرح کابینت آشپزخانه , اسکار 2015


8.    کاشی ها در هر سو

در 2015 بدون شک نقش «کاشی» در طراحی خانه و بخصوص آشپزخانه غیر قابل انکار است. چه در کف زمین و چه دیوار، کاشی هایی با طرح و نقوش مختلف و متنوع به چشم می خورد.

تصور کنید که سینک ظرفشویی نیز می از کاشی ساخته شود که علاوه بر زیبایی و تازگی، هم عایق مناسبی است و هم تمیز کردن آن آسان است.

آشپزخانه برادران , کرک photoshop cc 2015 , پرده آشپزخانه


9.    رنگ برنجی و تناژهای طلایی

گاهی بهترین گرایشات طراحی های داخلی در جزئینات به چشم می خورد. آشپزخانه نیز از این قاعده مستثنی نیست. برق برنج می تواند آشپزخانه را به مکانی بسیار شیک تبدیل کند. مثلا دستگیره ها، آویز ها و گیره های برنجی.  اگر درخشش برنج چشمتان را می زند و می توانید از متریالی با درخشش و رنگ ملایم تر مانند مس استفاده کنید. در هر صورت تناژهای طلایی در سال جدید بسیار محبوب خواهد بود.

چیدمان آشپزخانه , دکور آشپزخانه , دکوراسیون داخلی آشپزخانه


10.    آشپزخانه های هوشمند

اگر گوشی هوشمند شما نمی تواند در این مورد پاسخگو باشد، این را به تکنولوژی هوشمند آشپزخانه های 2015 بسپارید. برای مثال بلوتوث هایی که به شما اجازه می دهد به موبایل خود متصل شوید و دستور آشپزی و ... جستجو کنید.

و یا در نظر گرفتن محل مناسب برای تعبیه گوشی، شارژر و وسایلی از این قبیل، که به خودی خود جلوه خوشایندی در آشپزخانه ایجاد نمی کند.

فیلم هایی که باید دید , دکوراسیون آشپزخانه ایرانی , خانه آشپزخانه

حتی اگر هیچ یک از این ایده ها را برای آشپزخانه خود نمی پسندید، توصیه می کنیم در سال جاری آشپزخانه خود را مدرن تر و به روز طراحی کنید. و برای رسیدگی به آن، زمان، انرژی و هزینه ای در حد توان خود در نظر بگیرید و بدین ترتیب آن را به فضایی مطلوب برای خود، خانواده و دوستانتان تبدیل کنید.


ویدیو : سال 2015 چه آشپزخانه هایی مد می شود؟