سال های نگران کننده برای رئال مادرید : شایعه جدایی رونالدو از رئال مادرید هر ...


شایعه جدایی رونالدو از رئال مادرید هر روز جدی تر از روز گذشته به گوش می رسد. البته این بازیکن هر چه که بیشتر به زمان قراردادش با رئال نزدیک می شود ارزش ترانسفرش هم کم می شود. تماشا: شایعه جدایی رونالدو از رئال مادرید هر روز جدی تر از روز گذشته به گوش می رسد. البته این بازیکن هر چه که بیشتر به زمان قراردادش با رئال نزدیک می شود ارزش ترانسفرش هم کم می شود. اگر رئالی ها زودتر برای تمدید قرارداد او اقدام نکنند ممکن است با مبلغی پایین تر مجبور به فروش او شوند.

 رونالدو سال 2015 قراردادش به اتمام می رسد و با توجه به درخواست دستمزد بالا هنوز قرار دارد او تمدید نشده است. البته باشگاه رئال مادرید فقط با رونالدو مشکل ندارد؛ این تیم بازیکنان زیادی دارد که تا کمتر از 18 ماه دیگر قراردادشان به پایان می رسد. در واقع 9 بازیکن رئال مادرید هستند که قراردادشان کمتر از 18 ماه دیگر به پایان می رسد و از این تعداد 6 بازیکن خطری هستندکه قراردادشان تا همین سال 2013 به پایان خواهد رسید.

عملکرد نگران کننده اخیر اتلتیکو مادرید , جملات تحریک کننده برای زنان , غذاهای چاق کننده برای افراد لاغر

 باشگاه بارسا دو مورد مشابه داشت که با پینتو به توافق رسید و حالا فقط اریک آبیدال مانده است. شایعه های زیادی وجود دارد بازیکنانی که تا سال 2013 قرارداد دارند و تمدید نشده به زودی رئال مادرید را ترک می کنند.

تا پایان 2013

خسوس فرناندس

Jesus Fernandez

ریکاردو کاروالیو

Ricardo Carvalho

نانچو فرناندس

Nanch

مایکل اسین

Michael Essien

الکس

Alex

خوسه رودریگس

Jose Rodriguez



پایان ژوئن 2014

آدان

Adan

چریشف

Cherishov

ژابی آلونسو

Xabi Alonso



اما برای رئالی ها مهمترین سال، سال 2015 و ژوئن این ماه است؛ ستاره های گرانقیمت این تیم که همگی در سال 2009 به این باشگاه پیوسته اند در این ماه قراردادشان به پایان می رسد و رئالی ها را نگران کرده است.

رونالدو، بنزما و کاکا بازیکنانی هستند که تمدید قرارداد آنها یا عدم تمدید قرارداد آنها می تواند تبعاتی برای مادرید داشته باشد. اگر قرار باشد قرارداد تمدید شود باید دستمزد بیشتری پرداخت شود و اگر تمدید نشود باید با قیمت پایین تری این بازیکنان را به فروش برساند. از این سه نفر به نظر می رسد کاکا رفتنی است و مذاکره با دو بازیکن دیگر باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

پایان 2015

کریستیانو رونالدو

Cristiano Ronaldo

کریم بنزما

Karim Benzema

مارسلو

Marcelo

سامی خدیرا

Smi Khedira

آلوارو موراتا

Alvaro Morata

کاکا

KAKA



البته خبر خوب برای مادریدی ها این است که نیمی از ترکیب کنونی، قراردادشان به نسبت طولانی مدت است و می توانند برای تعیین سرنوشتآنها با آرامش بیشتری فکر کنند.

در این میان دی ماریا که قراردادش را ماه اوت گذشته تمدید کرده تا سال 2018ماندگار است و طولانی ترین زمان قرارداد را دارد. البته این تابستان صحبت های زیادی درباره رفتن ایگواین به گوش رسید؛ بازیکنی که او هم تا سال 2016 قرار دارد.

پایان 2016

پپه

Pepe

آربلوا

Alvaro Arbeloa

ایگواین

Higuain

اوزیل

Mesut Ozil

کایخون

Jose Callejon

کاسیاس

Iker Casillas

واران

Varane

راموس

Sergio Ramos

البیول

Raul Albiol

کوئنترائو

Fabio Coentrao

لوکامودریچ

Modric


ویدیو : سال های نگران کننده برای رئال مادرید