سال نو را با تغییرات دکوراسیونی شروع کنید : یکی از بهترین و آسان ترین روش ها ...


یکی از بهترین و آسان ترین روش ها برای تازه کردن فضاهای داخلی منزل تان، شخصی سازی یا به عبارت دیگر افزودن نشانه هایی از شخصیت خودتان به آن فضاها است. وب سایت چیدانه: یکی از بهترین و آسان ترین روش ها برای تازه کردن فضاهای داخلی منزل تان، شخصی سازی یا به عبارت دیگر افزودن نشانه هایی از شخصیت خودتان به آن فضاها است.

سال نو را با این ۱۰ تغییر کوچک در دکوراسیون آغاز کنید!

صبح را با شادی شروع کنید , با تعیین نقطه کانونی در دکوراسیون شروع کنید , شروع کنید و سریع باشید مارک زاکربرگ

با نزدیک شدن به سال نو، این روزها زمان مناسبی برای تازه و احیا کردن دکوراسیون داخلی منزل، دادن ظاهر کاملا جدید به فضاها یا حتی ایجاد تغییرات خیلی کوچک اما تأثیرگذار است. خبر خوب این که این تغییرات می تواند بسیار آسان باشد. چه این تغییرات بزرگ باشند چه کوچک و چه پر هزینه باشند یا مقرون به صرفه، هرکسی می تواند آن ها را در دکوراسیون منزل خود اعمال کند. با در نظر گرفتن این توضیحات، چیدانه ۱۰ ایده برای شما دارد که می تواند شروع خوبی برای تان باشد و چهره ی منزل تان را برای سال جدید طراوت و تازگی بخشد. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



بهترین میز تلویزیون برای دکوراسیون منزل شما کدام است؟

شروع کنید , شروع فصل سرما، تغییرات جوی و س  , کلیک کنید

امان از دست این میز تلویزیون که همیشه مثل یک چالش برای دکوراسیون منزل باقی می ماند. هر چقدر هم که راجع میز های تلویزیون و نحوه ست کردن آن ها صحبت کنیم باز هم کم است، هر قدر هم که ایده و ترفند پیشنهاد بدهیم باز هم ظاهرا جوابگو نیست که نیست. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این روزهایی که همه مشغول آماده کردن دکوراسیون خانه شان برای استقبال از سال نو هستند و بازار خرید کردن هم حسابی داغ است، ما هم بی کار نمانیم و ایده های جدید تری را به شما برای خرید میز های تلویزیون ارائه دهیم و به شما میز هایی را معرفی کنیم که حسابی غافلگیرتان کند تا بتوانید با یک تیر دو نشان را بزنید، هم برای تلویزیون و LCD هایتان میز تهیه کنید و هم این میز ها عناصر دکوری ای باشند برای دکوراسیون داخلی منزل تان، پس با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



تغییر دکوراسیون مقرون به صرفه با رنگ آمیزی کف!

ثبت تغییرات شرکت در کرج , از کجا شروع کنم , شروع دوباره

اصولا کفپوش ها تاثیر به سزایی در زیبایی دکوراسیون داخلی ما دارند، رنگ کفپوش ها تاثیر به سزایی در ترکیب رنگی فضایی شما خواهد داشت، اما تعویض و تغییر کفپوش ها علاوه بر صرف وقت بسیار مورد مقرون به صرفه ای نمی باشد، رنگ کردن کفپوش ها برای این منظور ایده ی جسورانه ای است که شما هم می توانید برای سال جدید به کمک آن به فضای خود رنگ و بویی تازه ببخشید، پس با چیدانه همراه باشید تا بهم این ایده ها را مرور کنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



۷ ساختمان برجسته امروزی با الهام از معماری اصیل ایرانی!

چه کاری شروع کنم , شروع کسب و کار , تاریخ شروع المپیک 2016

تصور قرار گرفتن در فضایی پر از حس ناب زندگی ایرانی برای همه ی ما جذاب است، اما آنچه که در این میان جذابیت دو چندان برای ما دارد تلفیق حال و هوای ایرانی به سبک و سیاقی مدرن است، که معماران برجسته این المان های ایرانی را به خوبی با فضای مدرن امروزی تلفیق کرده اند. با چیدانه همراه باشید تا با هم به گوشه و کنار آن ها سری بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



بازسازی کم هزینه با تعویض دستگیره کشو و کابینت

شروع مدارس , خطایی هنگام بارگذاری پرونده پیش آمده دوباره تلاش کنید  , ساعت شروع طرح ترافیک

تعویض دستگیره کابینت آشپزخانه، یکی از راهکارهای بسیار ساده و ارزان برای ایجاد تحول در جلوه دکوراسیون آشپزخانه است. دستگیره ها همانند جواهرات گرانبها، به دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان درخشش و جذابیت می بخشند. اگر شما هم قصد دارید تا برای سال نو چهره ای نو به کابینت های تان ببخشید این ویدئو به شما ساده ترین راه انجام آن را نشان خواهد داد پس با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ویدیو : سال نو را با تغییرات دکوراسیونی شروع کنید