سال سخت رحمتی شروع شد : تیترهای روزنامه های ورزشی هنوز فصل شروع نشده علیه مهدی ...


تیترهای روزنامه های ورزشی هنوز فصل شروع نشده علیه مهدی رحمتی شدند. خبر آنلاین: در یک روز بی خبر بمب گونه ، مهدی رحمتی با یک اشتباه به سوژه اول همه روزنامه ها بدل شد. در روزی که استقلال با پیکان مصاف داد و سعی کرد تیم فصل بعدش را محک بزند، مهدی رحمتی بدشانس بود.

بدشانس که با یک اشتباه به سوژه خبری همه روزنامه های ورزشی صبح سه شنبه کشور بدل شد. یک پرتاب اوت، یک لحظه تعلل از روزبه چشمی که برای اولین بار در خط دفاع استقلال بازی می کرد و یک خروج ریسکی دیگر از آن خروج های معروف رحمتی سبب شد تا استقلال گل بخورد و در نهایت بازی را ببازد. برد و باخت اگرچه در این بازی اهمیتی نداشت و رحمتی هم این اشتباه را پذیرفت و گفت: مقصر شکست تیمش است»

اما او خیلی زود سوژه رسانه ها شد. مهدی که شاید یکی از سخت ترین فصل های زندگی فوتبالی اش را آغاز کرده، به خوبی می داند امسال همه انگشت های اتهام به سوی اوست. اینکه تیم و ترکیبش را به او نسبت می دهند، اینکه می گویند او تصمیم ساز اصلی تیم است و اینکه همه می گویند گرانترین بازیکن تیم باید ناجی اولش باشد و ... .

مهدی اگرچه خیلی از این اتهام ها را تکذیب می کند اما می داند که مسیری سخت و دشوار را آغاز کرده. مسیری که 2 هفته قبل از شروع لیگ، با این خروج ریسکی، آغاز شد و نشانه اش را در تیترهای نشریات دید.


ویدیو : سال سخت رحمتی شروع شد