ساعت هوشمند Galaxy Gear سامسونگ : این ساعت هوشمند خانواده گلکسی سامسونگ در ...


این ساعت هوشمند خانواده گلکسی سامسونگ در نمایشگاه IFA 2013 به همراه گلکسی نوت 3 معرفی شد. این ساعت جزو گجت های پوشیدنی است و احتمالا قصد دارد وارد رقابت جدی با اپل بشود.



پادشا: وقتی این ساعت را به دست می بندید، فراموش می کنید ساعت را با آن چک کنید. این ساعت هوشمند خانواده گلکسی سامسونگ در نمایشگاه IFA 2013 به همراه گلکسی نوت 3 معرفی شد. این ساعت جزو گجت های پوشیدنی است و احتمالا قصد دارد وارد رقابت جدی با اپل بشود.

البته سامسونگ نخستین کمپانی که چنین ساعت هوشمندی طراحی و ساخته باشد، نیست. اما ساعت این شرکت کره ای نسبت به باقی محصولات مشابه ویژگی های برتر دارد. Galaxy Gear، علاوه بر طراحی خوب، کارایی مناسبی هم دارد. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

ساعت هوشمند سامسونگ , ساعت سامسونگ gear s2 , ساعت هوشمند سامسونگ s3

طراحی و کیفیت ساخت

همچون ساعت TomTom نایک، Galaxy Gear نیز خیلی به ساعت مچی شباهت ندارد. بندهای این ساعت پلاستیکی، بافت‌دار و تا حدی نامتراکم و زمخت هستند و در 6 رنگ مختلف عرضه می شوند. این تلفن همراه بیشتر شبیه کامپیوتر همراهی است که روی دست های شما می نشیند و کارهای ابتدایی شما را انجام می دهد. شاید بتوان از آن به عنوان عضو جدیدی از بدن کاربر یاد کرد زیرا کاربردهای جالبی دارد و کاربر تمایلی به دور کردن او از خود ندارد.

ساعت هوشمند gear s3 , ساعت سامسونگ gear s3 , ساعت هوشمند

به هیچ وجه نباید این ساعت را ظریف و باریک فرض کنید و بیشتر از اینکه وسیله زینتی باشد، همچون وسایل غواصی بزرگ و حجیم است. اما با همه این اوصاف، سبک است و استفاده آسانی دارد. قاب ساعت از جنس استیل ضدزنگ است و با پیچ به بند محکم شده اند. البته این فلز روی بند ساعت ادامه ندارد اما طوری هم نیست که منظره بدی ساخته باشد یا خیلی راحت بدنه از بند جدا شود.

خرید ساعت هوشمند , ساعت هوشمند موتورولا , ساعت هوشمند اپل

از جزئیات طراحی این ساعت هوشمند باید به کلید پاور در سمت راست و یک دوربین 1.9 مگاپیکسل اشاره کرد که بسیار محکم روی بند ساعت کار گذاشته شده است. شاید بهتر بود ساعت هوشمند Galaxy Gear دوربین نداشته باشد اما وجود آن موجب سرگرمی است.

صفحه نمایش

ساعت هوشمند Galaxy Gear، صفحه نمایش 1.63 اینچ از نوع AMOLED دارد که از فناوری OLED بهره برده است. این صفحه نمایش شفاف و رنگی است و زاویه دید بسیار خوبی دارد. به این معنی که حتی از کناره ها هم به صفحه نگاه گنید، محتویات صفحه را به خوبی خواهید دید. این صفحه نمایش، 320x320 پیکسل است اما با استانداردهای فول اچ‌دی گوشی های هوشمند برابری می کند.

قیمت ساعت هوشمند , ساعت هوشمند ال جی , راهنمای خرید ساعت هوشمند

این صفحه نمایش در نور روز هم خوانایی لازم را دارد. تصاویر کاملا زنده و شفاف دیده می شوند و مسلما کاربر با نور نمایشگر مشکلی نخواهد داشت. شیشه صفحه نمایش به گونه ای است که شاید بیشتر از 15 دقیقه نتوانید به آن نگاه کنید اما خیلی هم آزار دهنده نیست.

عملکرد و سیستم‌عامل

در اینجابه قابلیت های نمایشگر دوم ساعت هوشمند گلکسی Gear اشاره می کنیم که شامل: S Voice، تقویم، اعلام رویداد و قابلیت هایی همچون Evernote و Tripit است که نیاز است برای دریافت اطلاعات به گوشی های گلکسی نوت سه یا گلکسی S4 وصل شود.

سیستم‌عامل این ساعت از نوع اندروید است که استفاده آسانی دارد. با کلید پاور باید ساعت را روشن کنید و از طریق منو به قسمت های موردنظر دسترسی داشته باشید. البته هنگام انجام کارها در این گوشی، با وقفه های ناگهانی روبه رو خواهید شد که باعث خروج از برنامه می شود و باید دوباره به مقصد موردنظر وارد شوید. با دوربینی که روی بند ساعت کار گذاشته شده است، می توان عکاسی و فیلم‌برداری کرد. تصاویر با کیفیت 720p پخش می شوند.

ساعت gear s3 , سامسونگ galaxy note 7 , خانه هوشمند سامسونگ

این ساعت، نرم‌افزاری به نام S Health دارد که حتی بدون اتصال به موبایل نیز درست و دقیق کار می کند. اپلیکیشن کنترل موسیقی که از قابلیت های داخلی Gear است و رابط کاربری ساده و کاربردی دارد به طوری که توقف، قطع یا عقب و جلو کردن قطعه موسیقی در آن بدون مشکل انجام می شود زیرا کلیدها به اندازه کافی بزرگ طراحی شده اند.

سامسونگ ادعا می کند باتری این ساعت تا 25 ساعت استفاده را پاسخ‌گو است. اما شک نداریم که بسیار کمتر از این خواهد بود زیرا این عادت کمپانی های سازنده است که این گونه مشخصات را بیشتر و بهتر از آنچه واقعا هستند، نشان دهند. احتمالا باید هر شب ساعت خود را شارژ کنید. برای شارژ هم باید از کابل یواس‌بی استفاده کنید. قاب پشت ساعت در برابر پاشیده شدن آب بر روی آن مقاوم است. البته منظورمان این نیست که ضدآب است. فقط تاحدی آب را روی خود تحمل می کند.

رابطه Galaxy Gear با گوشی های هوشمند

ساعت هوشمند گلکسی Gear فقط با گوشی های Galaxy Note 3 و گلکسی S4 سامسونگ می تواند جفت شود. البته احتمالادر آینده نزدیک، قابلیت ارتباط با گوشی های Note 2 و S3 را نیز پیدا خواهد کرد. اگر همه ادعاهای سامسونگ در باره Gear واقعیت داشته باشد، این ساعت بسیار کاربردی است و لازم نیست کاربر مدام گوشی موبایل خود را از جیبش خارج کند زیرا همه اطلاعات لازم در مورد تماس، پیغام های نوشتاری و ... روی ساعت نمایش داده خواهند شد. حتی می توانید با این ساعت هوشمند تماس تلفنی برقرار کنید.

ساعت هوشمند گوگل , کد فلش کردن گوشی سامسونگ galaxy , بهترین ساعت های هوشمند بازار

 امکاناتی که ندارد و ایکاش داشت

ساعت هوشمند Gear برخی امکانات که دیگر ساعت های هوشمند دارند را ندارد. از جمله باید به GPS اشاره کرد. این ساعت هوشمند، NFC نیز ندارد که جای تاسف دارد زیرا وقتی می توان با ساعتی که روی مچ بسته شده است هزینه خریدها را پرداخت کرد چرا باید دست در جیب کرد و گوشی موبایل یا کارت اعتباری را درآورد.


ویدیو : ساعت هوشمند Galaxy Gear سامسونگ