ساره بیات پشت ویلچر امین زندگانی! +عکس : فیلم «فصل فراموشی فریبا» به تهیه کنندگی ...


فیلم «فصل فراموشی فریبا» به تهیه کنندگی و کارگردانی عباس رافعی در استودیو فیلمنگاران توسط پرهام وفایی که پیش از این فیلم سینمایی «آزاد راه» را با عباس رافعی تدوین کرده بود در حال انجام است. شبکه ایران: فیلم «فصل فراموشی فریبا» به تهیه کنندگی و کارگردانی عباس رافعی در استودیو فیلمنگاران توسط پرهام وفایی که پیش از این فیلم سینمایی «آزاد راه» را با عباس رافعی تدوین کرده بود در حال انجام است.

ساره بیات , امین زندگانی , بیوگرافی ساره بیات

پرهام وفایی دباره تدوین فیلم می گوید:« این فیلم به دلیل ساختاری متفاوت و مستند گونه تدوینی نامتعارف می طلبد بازیگران مستند و واقعی که در فیلم حضور دارند به دلیل اینکه از زاویه های مختلف از آنها فیلم گرفته شده است و آنها نمی دانستند که در مقابل دوربین قرار گرفته اند ، نمی توانستند راکورد ها و موقعیت ها و حرکات خود را تکرار یا هماهنگ کنند و به همین دلیل تلاش می کنیم تا مستند نمایی فضای فیلم را در تدوین نیز ادامه دهیم.»

مرگ امین زندگانی , فوت امین زندگانی , امین زندگانی الیکا عبدالرزاقی

ساره بیات - امین زندگانی - شهین تسلیمی – هومن کیایی و .... از بازیگران فیلم هستند و رزاق موسوی پور مجری طرح و علیرضا برازنده مدیریت فیلمبرداری فیلم را بر عهده داشتند.

خواهر ساره بیات , امید و امین زندگانی , امین زندگانی و همسرش

پرهام وفایی پیش از این فیلمهای تلویزیونی «به سلامت بانو» ، «فرمول مرگ» ، «مزرعه کودکی» ، «نخ سوزن زندگی» ، «فصل زندگی» و «آوازهای مادرانه» را تدوین کرده است.


ویدیو : ساره بیات پشت ویلچر امین زندگانی! +عکس