سارق طلافروشی‌ها را شناسایی کنید+عکس : با دستور مقام قضایی، تصویر بدون پوشش ...



با دستور مقام قضایی، تصویر بدون پوشش سارق طلافروشی‌ها جهت شناسایی شکات این پرونده منتشر شد.

 13 خردادماه سال جاری فردی با مراجعه به کلانتری 120 سیدخندان به مأمورین اعلام کرد: فردی تحت عنوان خریدار به مغازه طلافروشی بنده در خیابان شریعتی – بالاتر از سیدخندان مراجعه کرد، در حالی که کیف دستی و جعبه شیرینی‌اش را داخل مغازه گذاشته بود به بهانه نشان دادن سرویس طلا به همسرش از مغازه خارج و در یک لحظه با سرویس طلا ناپدید شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «سرقت مغازه به شیوه کش روی» و به دستور دادیار شعبه پنجم دادسرای ناحیه 4 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: شخصی جهت خرید سرویس طلا و جواهرات به ارزش 30 میلیون تومان با وضعیتی کاملا موجه و بسیار شیک، در طول چندین روز و به دفعات به مغازه بنده مراجعه کرد.

 

رژ لبهای حاوی سرب را شناسایی کنید , اخاذ اینترنتی را شناسایی کنید , گوشی قاپ را شناسایی کنید

 

وی افزود: نهایتاً در تاریخ 13 خردادماه این شخص مدعی شد که قصد خرید سرویس طلای مورد نظرش را دارد و به همین علت همسرش را نیز به همراه خود آورده اما به علت ناتوانی جسمی، همسرش قادر به حرکت نبوده و به همین علت در داخل ماشین نشسته است.

مالباخته ادامه داد: این شخص در ابتدای ورود به مغازه یک جعبه شیرینی و یک کیف دستی حاوی مدارک شناسایی را همراه داشت، زمانی که قصد داشت تا سرویس طلا را به همسرش در داخل ماشین نشان دهد کیف مدارک و جعبه شیرینی را به امانت داخل مغازه گذاشت و حتی از من درخواست کرد تا مراقب کیف مدارک شناسایی وی باشم، من نیز با توجه به وضعیت کاملا آراسته، چندین نوبت مراجعه این شخص به مغازه و در نهایت به تصور در اختیار داشتن مدارک شناسایی، سرویس طلای 30 میلیون تومانی را در اختیار این شخص گذاشتم تا برای نشان دادن به همسرش از مغازه خارج کند.

کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی با توجه به اظهارات مالباخته مبنی بر مراجعه چندین باره سارق به مغازه طلافروشی، به بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته داخل مغازه و به ویژه دوربین‌های پیش بینی شده در محدوده محل سرقت پرداخته و با بررسی دقیق آ‌ن‌ها موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو سواری متعلق به متهم شدند که این شخص هر بار خودرو را با فاصله از طلافروشی پارک و به مغازه مراجعه می‌کرد.

با شناسایی متهم «مهدی . غ» 40 ساله، مخفیگاه وی در خیابان شهید عراقی شناسایی و در تاریخ 17 آبان‌ماه دستگیر شد.

 

این دو قاتلان را شناسایی کنید , کلیک کنید , سارق

 

متهم پس از دستگیری و انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی، با شاکی پرونده روبرو شد و صراحتاً به سرقت سرویس طلا از مغازه طلافروشی مالباخته اعتراف کر.

در شرایطی که متهم در اظهارات اولیه منکر هرگونه سرقت دیگری شده بود، کارآگاهان پایگاه چهارم با بررسی سوابق وقوع سرقت‌های مشابه از طلافروشی‌های سطح شهر تهران موفق به شناسایی تعداد دیگری از مالباختگان شدند که متهم اقدام به سرقت طلا و جواهرات از آن‌ها کرده بود.

یکی از مالباختگان پس از دعوت به پایگاه چهارم آگاهی، بلافاصله متهم را به عنوان سارق مغازه طلافروشی خود در میدان پالیزی – پاساژ اندیشه مورد شناسایی قرار داد و گفت: متهم به مغازه طلافروشی من مراجعه و درخواست یک عدد دستبند به وزن 110 گرم و به ارزش یک میلیون و 700 هزار تومان را کرد.

وی افزود: زمانی که النگو را به ایشان دادم در حالیکه مشغول صحبت با سایر مشتریان داخل مغازه بودم این شخص در یک فرصت النگوی طلا را با یک النگوی بدلی کاملا مشابه جا به جا و النگوی طلا را سرقت کرد.

در ادامه یکی دیگر از شکات پرونده نیز به نشانی خیابان مفتح شمالی مورد شناسایی قرار گرفت که متهم اقدام به سرقت انگشتر طلا از مغازه طلافروشی وی کرده بود.

در ادامه رسیدگی به پرونده و بازرسی دقیق مخفیگاه متهم، کارآگاهان موفق به کشف ده‌ها سکه قدیمی بدلی شدند.

متهم در اظهارات اولیه بیان داشت که در یک مجلس عروسی اقدام به جمع کردن سکه‌ها از زیر پای عروس و داماد کرده اما در ادامه با تغییر اظهاراتش عنوان داشت که سکه‌ها را تحت عنوان سکه‌های زیرخاکی و تنها به مبلغ 100 هزار تومان از یک مسافر در مسیر قم به تهران خریداری کرده است

سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: با توجه به شیوه و شگرد سرقت‌ها از مغازه‌های طلافروشی و احتمال ارتکاب جرائم مختلف از سوی متهم و به جهت شناسایی سایر شکات احتمالی، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقامقضایی صادر شده است.

از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می‌شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در سیدخدان – خیابان ابوذر غفاری – بالاتر از بیمارستان رسالت - جنب کلانتری 120 سیدخندان مراجعه کنند.

 

اخبار حوادث - فارس

 


ویدیو : سارق طلافروشی‌ها را شناسایی کنید+عکس