سارق سابقه دار در كمد لباس دستگیر شد :      سارق سابقه داری كه بعد از چندین ...



 

 

 سارق سابقه داری كه بعد از چندین فقره سرقت توسط آخرین قربانی شناسایی شده بود، داخل كمد لباس منزلش دستگیر شد.

سرهنگ بیدمشكی، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: با شكایت زن جوانی مبنی بر ورود به عنف فردی و سرقت وجوه نقد و طلاهای وی، پرونده ویژه ای برای دستگیری سارق در اداره مبارزه با سرقت تشكیل شد.

سرهنگ بیدمشكی افزود: شاكی در اظهارات خود گفت، هنگامی كه با فرزندش در منزل حضور داشته است، مردی از روی دیوار منزل وارد شده و با تهدید چاقو اقدام به سرقت ۵۰ هزار تومان وجه نقد و طلاهای وی كرده و حتی طلاجات و النگوی دست وی را نیز با قیچی بریده و متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در مورد نحوه دستگیری سارق گفت: كارآگاهان با تشكیل پرونده ای اقدامات تخصصی خود را پیرامون كشف سرنخ هایی از سارق آغاز و از محل سرقت نیز بازدید كردند.

سرهنگ بیدمشكی تصریح كرد: كارآگاهان در ادامه تحقیقات خود، با چهره نگاری و تصویرسازی فرضی از سارق كه از اطلاعات و اظهارات شاكیه به دست آمده بود، به یكی از سارقان سابقه دار كه در محدوده منزل شاكیه سكونت داشته است، رسیدند.

سرهنگ بیدمشكی خاطرنشان كرد: مخفیگاه این متهم كه در پی وقوع چندین فقره سرقت تحت تعقیب كارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی نیز قرار داشت، با هماهنگی قضایی مورد بازرسی قرار گرفت و سارق نیز كه داخل كمد لباس مخفی شده بود، دستگیر شد.

پرونده متهم برای بررسی سرقت های احتمالی همچنان تحت بررسی كارآگاهان پلیس خراسان رضوی است.... / جام جم آنلاین


ویدیو : سارق سابقه دار در كمد لباس دستگیر شد