ساخت یک فیلم با پول اختلاس! : بررسی‌های دادگاهی در آمریکا نشان می‌دهد «گرگ ...


بررسی‌های دادگاهی در آمریکا نشان می‌دهد «گرگ وال‌استریت» به احتمال فراوان با پول اختلاس ساخته شده است. خبرگزاری ایسنا: بررسی‌های دادگاهی در آمریکا نشان می‌دهد «گرگ وال‌استریت» به احتمال فراوان با پول اختلاس ساخته شده است.

 برسی‌های دادگاهی در شهر لس‌آنجلس آمریکا نشان می‌دهد سینمایی «گرگ وال‌استریت» جدیدترین ساخته «مارتین اسکورسیزی»، کارگردان مشهور آمریکایی به احتمال فراوان با پول اختلاس ساخته شده است.

به گزارش سی‌ان‌ان، بررسی‌ها نشان می‌دهد که برد ویووی و و استیو ستبلر که تهیه کننده‌گان گرگ وال‌استریت بوده و در سال 1994 نیز تهیه کنندگی کمدی «احمق و احمق‌تر» را نیز برعهده داشته‌اند در سالهای گذشته با استفاده از منافع حاصل از فروش این فیلم وارد معاملات غیرقانونی شده‌اند.

براساس مدارک ارائه شده برد ویووی و و استیو ستبلر در یک پرونده قاچاق کالا به کشورهای جنوب شرق آسیا که چند تن از مقامات دولتی مالزی را نیز درگیر یک پرونده بزرگ اختلاس کرده از متهمان اصلی بوده و به احتمال فراوان نیز گرگ وال‌استریت با پول حاصل از این اختلاس بزرگ ساخته شده است.

اکران گرگ وال استریت با بازی درخشان «لئوناردو دی کاپریو» که محصول کمپانی فیلمساری پارامونت بوده و از آن به عنوان یک کمدی سیاه نامبرده می‌شود از روز کریسمس (4 دی) آغاز شده و تا کنون بهترین فروش در گیشه جهانی را از پس از آمریکا و کانادا در استرالیا، ایتالیا‌،فرانسه‌، انگلیس، آلمان و لهستان داشته است.

این فیلم که پنجمین همکاری مشترک اسکورسیزی و دی کاپریو پس از ساخت چهار فیلم «دار و دسته نیویورکی‌ها»‌،«هوانورد»،«مرحوم» و «جزیره شاتر» محسوب می‌شود،روایتگر داستان فراز و نشیب زندگی «جوردن بلنورت» - یکی از واسطه‌های پیشین وال‌استریت - با بازی دی کاپریو است که از هزاران سرمایه‌گذار کلاهبرداری می‌کند و در نهایت توسط اف‌بی‌آی در دهه 1990 بازداشت شد. در این فیلم بازیگران دیگری چون «متئو مک‌کانوی»، «جوناهیل»، «ژان دوژاردین»، «راب رینر»، «کایل شندلر»، «جان برنتال»، «کریستین میلیوتی» و «اتان ساپل» نیز ایفای نقش می‌کنند.

تاکنون مسئولان کمپانی فیلمساری پارامونت واکنشی به این خبر نشان نداده‌اند.


ویدیو : ساخت یک فیلم با پول اختلاس!